Feedback
I.D.: 40373363

Furnizare produse sub forma de pachete pentru copiii din grupul ţintă a proiectului din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu pe perioada a 5 semestre şcolare, împărţit pe loturi, respectiv Lot 1- Rechizite, Lot 2 – Articole de igienă, Lot 3 - Îmbrăcăminte şi Lot 4 - Încălţăminte, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini, pachete care să asigure sprijin direct copiilor pentru frecventarea cursurilor şcolare.

Data publicarii
28.11.19 Exista 111.643 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18000000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.12.19
Pretul estimativ:
252.100,84 RON - 252.100,84 RON
Documente participare:
  1. Documentatia de atribuire.pdf
  2. Model acord cadru si contract de achiz.pdf
  3. Tabel masuratori.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: 2 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.elicitatie. ro/pub).Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări-4 zile.Produsele identificate a...
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: 2 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.elicitatie. ro/pub).Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări-4 zile.Produsele identificate a fi necesare ca şi sprijin pentru participarea la cursurile şcolare din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu,se vor constitui în pachete care vor fi împărţite în 4 loturi distincte: Lot 1 Pachet Rechizite, Lot 2 Pachet Articole de Igiena, Lot 3 Pachet de Îmbrăcăminte, Lot 4 Pachet de Încălţăminte.Acordul cadru se va încheia pentru o perioadă de 14 luni, iar frecvenţa aproximata a încheierii contractelor subsecvente va fi următoarea: 1 contracat subsecvent perioada - noiembrie-decembrie 2019;1 contract subsecvent perioada – ianuarie-iunie 2020;1 contract subsecvent perioada – iunie-decembrie 2020;Cantitatile previzionate pentru Acordul – Cadru:-Cantitatea minima aproximata a acordului cadru = 50 de pachete/lot x 4 loturi = 200 pachete-Cantitatea maxima aproximata a acordului cadru = 120 de pachete/lot x 4 loturi = 480 pachete;Valoarea estimata a intregului Acord Cadru este, intre 105.042 si 252.100,84 lei.Valoarea estimata fara TVA: 252.100,84 lei Lot 1: Pachet rechizite: Cantitate şi valoare estimate pentru lot 1: -Cantitatea minima aproximata a unui contract subsecvent = 50 pachete; -Cantitatea maxima aproximata a unui contract subsecvent = 120 pachete; Valoarea estimata minima fara TVA a unui contract subsecvent este de 12.605,04 lei fara TVA; Valoarea estimata maxima fara TVA a unui contract subsecvent este de 30.252,10 lei fara TVA; Lot 2: Pachet Articole de igienă: Cantitate şi valoare estimate pentru lot 2: -Cantitatea minima aproximata a unui contract subsecvent = 50 pachete; -Cantitatea maxima aproximata a unui contract subsecvent = 120 pachete; Valoarea estimata minima fara TVA a unui contract subsecvent este de 8.403,36 lei fara TVA; Valoarea estimata maxima fara TVA a unui contract subsecvent este de 20.168,06 lei fara TVA; Lot 3: Pachet îmbrăcăminte: Cantitate şi valoare estimate pentru lot 3: -Cantitatea minima aproximata a unui contract subsecvent = 50 pachete; -Cantitatea maxima aproximata a unui contract subsecvent = 120 pachete; Valoarea estimata minima fara TVA a unui contract subsecvent este de 42.016,80 lei fara TVA; Valoarea estimata maxima fara TVA a unui contract subsecvent este de 100.840,34 lei fara TVA; Lot 4: Pachet încălţăminte: Cantitate şi valoare estimate pentru lot 4: -Cantitatea minima aproximata a unui contract subsecvent = 50 pachete; -Cantitatea maxima aproximata a unui contract subsecvent = 120 pachete; Valoarea estimata minima fara TVA a unui contract subsecvent este de 42.016,80 lei fara TVA; Valoarea estimata maxima fara TVA a unui contract subsecvent este de 100.840,34 lei fara TVA;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse sub forma de pachete pentru copiii din grupul ţintă a proiectului din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu pe perioada a 5 semestre şcolare, împărţit pe loturi, respectiv Lot 1- Rechizite, Lot 2 – Articole de igienă, Lot 3 - Îmbrăcăminte şi Lot 4 - Încălţăminte, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini, pachete care să asigure sprijin direct copiilor pentru frecventarea cursurilor şcolare. 21.10.19
Furnizare produse sub forma de pachete pentru copiii din grupul ţintă a proiectului din cadrul Şcolii Gimnaziale Avram Iancu pe perioada a 5 semestre şcolare, împărţit pe loturi, respectiv Lot 1- Rechizite, Lot 2 – Articole de igienă, Lot 3 - Îmbrăcăminte şi Lot 4 - Încălţăminte, conform specificaţiilor tehnice din caietul de sarcini, pachete care să asigure sprijin direct copiilor pentru frecventarea cursurilor şcolare.  
ACORD CADRU DE ACHIZITIE CONSUMABILE(CARTUSE DE TONER) PENTRU ECHIPAMENTELE DE PRINTAT ŞI MULTIPLICAT, UTILIZATE DE INSPECTORATUL JUDETEAN DE POLITIE ALBA  
IPJ ALBA intentioneaza sa achizitioneze ansamble modulare din structura metalica cu destinatie Post de Politie  
ACORD CADRU DE ACHIZITIE CONSUMABILE(CARTUSE DE TONER) PENTRU ECHIPAMENTELE DE PRINTAT ŞI MULTIPLICAT, UTILIZATE DE INSPECTORATUL JUDETEAN DE POLITIE ALBA  
ACORD CADRU DE ACHIZITIE STATII DE LUCRU (sisteme informatice) PENTRU INSPECTORATUL JUDETEAN DE POLITIE ALBA  
Furnizare reactivi pentru analize Covid-19 si consumabile medicale  
Servicii comunicatii integrate – voce, transmisii date, VPN , internet " 11.06.24
Furnizare carburanţi auto pe bază de carduri (benzină şi motorină)  
Monitorizarea factorilor de mediu pe tronsonul de Autostrada Sebes- Turda Lot 3 km 41+250- km 53+700 pe perioada de operare conform Acordului de Mediu RO-ANPM nr.01/30.06.2009 revizuit la data de 31.10.2013 si 26.11.2015 si cu legislatia in vigoare-Acord cadru 36 luni 16.07.19