Feedback
I.D.: 36438087

Furnizare produse necesare intretinerii suprafetei de gazon din incinta Complexului Sportiv Craiova - Stadion de fotbal

Data publicarii
07.06.19 Exista 127.908 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
24400000-8 03441000-3 03111000-2 24450000-3 24451000-0
Pretul estimativ:
3.150,30 RON - 44.497,93 RON
5.513,50 RON - 178.974,52 RON
2.974,50 RON - 138.910,00 RON
8.495,00 RON - 33.980,00 RON
2.131,18 RON - 47.910,28 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. RULOU GAZON, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cad...
4. RULOU GAZON, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (valabil de la semnare pana la_31.07.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul celui de-al doilea contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (de la data de 01.08.2019-31.12.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini. 5. SEMINTE DE GAZON, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (valabil de la semnare pana la_31.07.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul celui de-al doilea contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (de la data de 01.08.2019-31.12.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini. 3. PRODUSE SPECIALE, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (valabil de la semnare pana la_31.07.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul celui de-al doilea contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (de la data de 01.08.2019-31.12.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini. 2. INGRASAMINTE, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (valabil de la semnare pana la_31.07.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul celui de-al doilea contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (de la data de 01.08.2019-31.12.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini. 1. PESTICIDE, Acord cadru cu incheierea a doua contracte subsecvente. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru (de la semnare pana la 31.12.2019) conform Anexa 1- parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul primului contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (valabil de la semnare pana la_31.07.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul celui de-al doilea contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit in baza acordului-cadru (de la data de 01.08.2019-31.12.2019) conform Anexa 1parte integranta a caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse necesare intretinerii suprafetei de gazon din incinta Complexului Sportiv Craiova - Stadion de fotbal  
Furnizare produse necesare intretinerii suprafetei de gazon din incinta Complexului Sportiv Craiova - Stadion de fotbal  
Furnizare produse necesare intretinerii suprafetei de gazon din incinta Complexului Sportiv Craiova - Stadion de fotbal  
Furnizare produse necesare intretinerii suprafetei de gazon din incinta Stadionului de atletism din Craiova, Bld. Ilie Balaci nr.8  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi  
FURNIZARE VOPSEA PENTRU MARCAJ RUTIER CULOARE ALB MONOCOMPONENTA SI A DILUANTULUI COMPATIBIL ACESTUI TIP DE VOPSEA  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Acord cadru - furnizare gard viu artificial