„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini”
Tabelul cu termeni de referinţă pentru materiale promoţionale, numarul de bucati din fiecare reper si specificati...
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini”
Tabelul cu termeni de referinţă pentru materiale promoţionale, numarul de bucati din fiecare reper si specificatiile tehnice sunt cuprinse in caietul de sarcini.
Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria. Inscripţionarea siglelor se va realiza aliniat, vizibil şi nedeformat, asigurând vizibilitate optimă, în culoare contrastantă cu materialul din care este confecţionat obiectul. Elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria sunt disponibile pe pagina web oficială a acestuia, la: http://interreg-rohu.eu/en/communication-and-visual-identity. Orice rezultate sau drepturi legate de materialele promoţionale, inclusiv drepturi de autor şi/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală şi/sau industrială, obţinute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul Caietului de sarcini vor fi proprietatea Autorităţii Contractante, care le poate utiliza, publica sau transfera după cum consideră necesar, fără nici un fel de limitare geografică sau de altă natură. Pentru obiectele care necesită achiziţionare în vederea personalizării, bunul de tipar se va acorda pe macheta finală, agreată de către Autoritatea Contractantă.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: a 2-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Concepţie grafică şi machetare: 10 zile lucrătoare de la semnarea contractului.
Termenul de livrare: 10 zile lucrătoare de la primirea bunului de tipar de la Autoritatea Contractantă.
Recepţia tirajului fiecărui material promoţional se va face pe baza unui proces verbal de recepţie cantitativă şi calitativă, semnat de către reprezentanţii Achizitorului.