Orasul Ovidiu are nevoie de digitalizarea activităţii curente în special datorită numărului mare de operaţiuni pe care le administrează zilnic, volumului mare de date cu care lucrează de obicei şi caracterului acestora (de cele mai multe ori, date personale ale contribuabililor).
Digitalizarea urmareste integrarea totală a proceselor şi fluxurilor de lucru în mediul electronic, astfel încât, toate sarcinile de rutină sau re...
Orasul Ovidiu are nevoie de digitalizarea activităţii curente în special datorită numărului mare de operaţiuni pe care le administrează zilnic, volumului mare de date cu care lucrează de obicei şi caracterului acestora (de cele mai multe ori, date personale ale contribuabililor).
Digitalizarea urmareste integrarea totală a proceselor şi fluxurilor de lucru în mediul electronic, astfel încât, toate sarcinile de rutină sau repetitive (de la completarea formularelor şi înregistrarea cererilor până la confirmarea plăţilor) să fie făcute automat sau semi-automatizat de către calculator.
Digitalizarea serviciilor publice implică regândirea modului în care instituţiile publice concep şi livrează serviciile către cetăţeni, mai precis, tranziţia de la modul tradiţional de organizare şi funcţionare către un ecosistem instituţional centrat pe cetăţeni.
Achizitia acestor produse va contribui la desfasurarea in bune conditii aactivitatilor si la indepliniea indicatorilor proiectului privind digitizarea serviciilor publice.
Pentru functionarea sistemului de digitizare a serviciilor publice la nivelul UAT Oras Ovidiu este necesara achizitia urmatoarelor:
- 30 laptop-uri dotate cu licente software;
- 2 multifunctionale tip A3
- 6 multifunctionale tip A4
Achizitia echipamentelor informatice va facilita implementarea serviciilor electronice la nivelul UAT-ului.
Produs - Specificatii -Cantitate /bucati Valoare total afara TVA
Laptop cu soft: pret unitar conform buget= 8083,38 lei fara tva,Specificatii Conform punct 4.3.1 caiet de sarcini, cantitate: 30 buc, pret total fara tva: 242501,50
Multifunctionale tip A3: pret unitar conform buget= 20570,97 lei fara tva, Specificatii Conform punct 4.3.1 caiet de sarcini; cantitate: 2 buc; pret total fara tva: 41141,95
Multifunctionale A4: pret unitar conform buget= 10056,293 lei fara tva, Specificatii Conform punct 4.3.1 caiet de sarcini; cantitate: 6 buc; pret total fara tva: 60337,76
Total lei fara tva 343.981,21
Contractul se atribuie ofertantului care îndeplineşte criteriile de selecţie şi calificare impuse şi a cărui ofertă a fost stabilită câştigătoare de către comisia de evaluare pe baza criteriului de atribuire precizat în anunţul de participare şi în documentaţia de atribuire.
Atentie: În acelaşi scop al optimizării costurilor, Autoritatea Contractantă consideră ca minime şi obligatorii următoarele cerinţe:
- Nu se accepta ofertarea/livrarea de echipamente diferite, chiar si de la acelasi producator, in cantitati partiale, chiar daca in mod cumulat cantitatea totala solicitata este indeplinita.
- Se vor include în ofertă şi se vor livra toate accesoriile necesare funcţionării echipamentelor, indiferent dacă acestea au fost sau nu solicitate in mod expres, astfel încât sistemul să fie 100% complet şi funcţional.
- Ofertantii vor prezenta o declaratie din partea producatorului din care sa reiasa ca echipamentele ofertate nu sunt EoL (End-of-Life).
Se va include in pretul ofertat si costul pentru:
• Instalarea si configurarea echipamentelor
• Instalarea si configurarea soft-ului pentru echipamentul livrat acolo unde este cazul;
• Instruirea beneficiarilor desemnati de AC;
Toate produsele trebuie să respecte cele mai recente standarde ENERGY STAR în materie de performanţă energetică/ DNSH/ REACH
Acolo unde pentru a putea descrie suficient de precis şi inteligibil produsele, specificaţiile tehnice ale acestora indică o anumita origine, sursă, procedeu special, marca de fabrică sau de comerţ, brevet sau licenţă de fabricatie, această indicaţie va fi citită şi inţeleasă însotita de menţiune sau echivalent.
Tehnica propusă trebuie să fie nouă, nefolosită şi nu trebuie să includă produse EoL (End of Life) şi/sau EoS (End of Sale) la data depunerii ofertei. Nu sunt acceptate echipamente catalogate de producător ca fiind refolosite (refurbished).
În cazul ofertării unor produse echivalente, ofertanţii vor prezenta mijloace adecvate pentru a dovedi conformitatea produselor ofertate, cum ar fi dosarul tehnic al producătorului sau un raport de încercare/testare emis de un organism recunoscut (laborator neutru de încercări şi calibrare sau un organism de certificare şi inspecţie care asigură respectarea standardelor europene aplicabile).
Oferta va fi astfel întocmită încât să conţină preţul produsului, costul transportului şi al cheltuielilor de manipulare la sediul beneficiarului (transportul, operaţiunile de manipulare şi descarcare la sediul beneficiarului va fi asigurat de mijloacele de transport şi personalul furnizorului).
Ofertarea de produse cu caracteristici tehnice inferioare celor precizate mai sus in termenul de livrare mai mare decat cel solicitat atrage respingerea ofertantului.
În cadrul prezentei achiziţii, produsele si materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate trebuie să fie noi, nefolosite, de asemenea, vor fi oferite cele mai recente modele. Produsele şi materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate ar trebui să încorporeze cele mai recente îmbunătăţiri în proiectare şi materiale.
- atribuirea se face pe baza criteriului "Cel mai bun raport calitate - preţ"
Pentru determinarea ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, autoritatea contractantă va aplica criteriul de atribuire "cel mai bun raport calitate - preţ", menţionat la art. 187 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
Oferta stabilită ca fiind câştigătoare este oferta care întruneşte punctajul cel mai mare, rezultat din aplicarea factorilor de evaluare stabiliţi mai jos