Feedback
I.D.: 104744851

Furnizare Produse Farmaceutice si Consumabile Medicale

Data publicarii
28.10.24
Coduri CPV
33600000-6 33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.11.24
Pretul estimativ:
63.872,26 RON - 603.262,68 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1229914.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formulare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui AC pentru o perioada de 12 luni si 2 CS astfel : primul pe perioada 01.01.2025-31.03.2025 si al doilea pe perioada 01.04.2025-31.12.2025. Atribuirea AC se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) "fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, ...
Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui AC pentru o perioada de 12 luni si 2 CS astfel : primul pe perioada 01.01.2025-31.03.2025 si al doilea pe perioada 01.04.2025-31.12.2025. Atribuirea AC se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) "fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, în cazul în care acordul-cadru stabileşte toţi termenii şi condiţiile care reglementează execuţia lucrărilor, prestarea serviciilor şi furnizarea produselor care constituie obiectul său, precum şi condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul-cadru va executa lucrările, va presta serviciile sau va furniza produsele". AC se va incheiea cu maxim 2 operatori economici, fara reluarea competitiei, in ordinea clasamentului. Principalul furnizor este cel clasat pe locul I, iar in cazul in care acesta nu isi poate mentine pretul ofertat sau nu poate asigura livrarea solicitata, se va atribui contractul subsecvent urmatorului clasat. In stuatia in care conditiile concrete o impun, achizitorul va prelungi doar durata AC cu maxim 4 luni, conditionat de existenta resurselor finaciare si incadrarea in cantitatile maxime , conform art. 165 alin (1) din HG nr. 395/2016. Pretul va fi acelasi cu pretul contractat pe fiecare produs in parte. NOTA: In Caietul de sarcini, la Lotul 1. Produse Farmaceutice o parte din medicamente sunt eliberate preponderent prin intermediul retetelor compensate si gratuite. Ofertarea operatorilor economici se refera la eliberarea medicamentelor respective prin prescrierea retetelor compensate, conform listelor de compensare in vigoare A,B,C,D si handicap. Pretul ofertat va reprezenta exclusiv restul de plata care va fi suportat de catre autoritatea contractanta in urma eliberarii acestor medicamente prin prescrierea retetelor compensate conform listelor mentionate. Produsele care fac obiectul aparatului de urgenta vor fi livrate la sediul fiecărei subunitati D.G.A.S.P.C. Galaţi lunar, numai pe baza de comanda ferma din partea beneficiarului, in termen de 5 zile de la transmiterea comenzii de catre persoana responsabila cu derularea acordului cadru/contractului subsecvent de la Serviciul Achizitii Publice. Se vor achizitiona si medicamente prescrise de catre medicul de familie al beneficiarului pe baza de retete compensate, gratuite si necompensate, care urmeaza a se deconta in mare parte prin CAS Galati si care se vor ridica direct de la punctul de lucru/farmacie al operatorului economic castigator de catre persoana desemnata ca reprezentant al DGASPC Galati. Tinand cont de specificul institutiei noastre vor fie liberate si retete pentru afectiuni acute si subacute pentru care perioada de valabilitate, respective eliberare este de numai 48 de ore. Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau ambele loturi. Oferta tehnico-financiara va fi intocmita cu pretul unitar al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate a acordului cadru. Pretul ramane fix pe durata AC.Criteriul de atribuire al acordului cadru este pretul cel mai scazut. Numarul de zile inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor pana cand operatorii economici pot solicita clarificari – 10 zile.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complettuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare primite de la operatorii interesati in a 3-zi inainte de data limita de depunere a ofertelor . Valoarea estimata a AC : val min=63.872,26 lei; val max=603.262,68 lei Lot 1. val. min=51.310,11 lei, val. max=506.131,88 lei Lot 2. val. min=12.562,15 lei, val. max= 97.130,80 lei Valoarea estimata a CS2: val min=57.760,52 lei; val max=441.775,66 lei Lot 1. val. min=47.398,37 lei, val. max=371.517,21 lei Lot 2. val. min=10.362,15 lei, val. max= 70.258,45 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu