Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu are ca obiect principal asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în spital şi în ambulatoriu, personalul medical specializat deservind populaţia judeţului Gorj precum şi cea din localităţile limitrofe judeţului.
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite...
Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu are ca obiect principal asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în spital şi în ambulatoriu, personalul medical specializat deservind populaţia judeţului Gorj precum şi cea din localităţile limitrofe judeţului.
În momentul de faţă, dotarea din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu este insuficientă, unele echipamentele din dotare fiind depăşite fizic şi moral. Prin îmbunătăţirea condiţiilor de investigare şi tratare a bolnavilor internaţi în cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu-Jiu, se urmăreşte creşterea gradului de satisfacţie al acestora, ridicarea standardului calitativ al spitalului, creşterea numărului de pacienţi trataţi, cât şi creşterea numărului şi tipului de servicii medicale.
Pentru desfăşurarea corespunzătoare a activităţii medicale, creşterea calităţii actului medical din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe, se impune dotarea corespunzătoare, în regim de urgenţă, pe loturi, a următoarelor echipamente:Aspirator secreţii portabil – 3 buc.; Aparat nebulizare cu compresor – 2 buc.; Lavoar dezinfecţie spălare instrumentar – 2 buc.; Trusă mică chirurgie autoclavabile – 5 buc.; Manechin didactic (o bucată adult, o bucată manechin 5 ani, o bucată nou născut) – 1 buc.; Dispozitiv portabil iluminare vene – 1 buc.; Unitate stomatologică cu compresor, turbină, piesă dreapta dentar stomatologie- 1 buc.; Sistem încălzire pacienţi – 1 buc., Cărucioare transport pacient – 5 buc.
Se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 18 zile, termen precizat şi în Fisa de date la secţiunea I.3.
În cazul în care se vor solicita clarificări în termenul precizat mai sus (18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în a 11-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Nota: din prezenta achiziţie loturile 1 şi 2 reprezintă o reluare a două loturi din alte proceduri de achiziţie publică anterioare, iniţiate prin publicarea anunţurilor de participare în SEAP, pe site-ul https://e-licitatie.ro: având nr. CN1032571 din 06.07.2021, nr. CN1025935 din 06.11.2020, respectiv, nr. CN1020664 din 29.04.2020, transmise şi la JOUE, proceduri anulate pentru aceste loturi ca efect al aplicării prevederilor art. 212, alin. (1) din Legea nr. 98/2016.