Feedback
I.D.: 24107981

Furnizare produse de re?elistica ?i periferice, consumabile IT ?i materiale consumabile de birotica ?i papetarie (Lot 1, Lot 2, Lot 3)

Data publicarii
22.11.17 Exista 236.894 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192700-8
Termenul limita pentru depunere:
05.12.17
Pretul estimativ:
48.514,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare produse de re?elistica ?i periferice, consumabile IT ?i materiale consumabile de birotica ?i papetarie (Lot 1, Lot 2, Lot 3) dupa cum urmeaza: - Lot 1 – re?elistica ?i periferice IT: 14.689,58 lei fara TVA, respectiv 17.480,60 lei TVA inclus; - Lot 2 – consumabile IT: 2.316,00 lei fara TVA, respectiv 2.756,04 lei TVA inclus; - Lot 3 – birotica ?i papetarie: 31.509,18 lei fara TVA, respectiv 37.495,92 lei TVA inclus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitie produse de papetarie si birotica in cadrul proiectului "Competenta si calitate in serviciile medicale prioritare prin formarea specifica a personalului medical in domeniul bolilor infectioase" LOT 1 : Achizitie materiale consumabile; LOT 2: Achizitie kit materiale si mape rechizite cursanti, cod SMIS 108129  
Pachet tonere  
ACHIZITIA DE PRODUSE DE PAPETĂRIE, CONSUMABILE SI BIROTICĂ cod CPV 30192700-8; 3019700-6; 39263000-3 pentru proiect ReASPIR CRESCENDO ID 125131 27.06.14
Achizitie bunuri "Birotică papetărie, obiecte de inventar şi consumabile" 16.06.21
Achizitie produse de papetarie si birotica in cadrul proiectului „Competenta si calitate in serviciile medicale prioritare prin formarea specifica a personalului medical in domeniul bolilor infectioase” LOT 1 : Achizitie materiale consumabile; LOT 2: Achizitie kit materiale si mape rechizite cursanti, cod SMIS 108129 27.08.19
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica 25.09.23
DOCUMENTAŢIE DE ATRIBUIRE pentru achiziţia serviciilor pentru evenimente in cadrul proiectului “ ReCONECT - Adaptare la Schimbare - Mecanism Integrat de Anticipare, Monitorizare, Evaluare a Pietei Muncii si Educatiei, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 201 01.08.23
Pachet 3: LOT 1 şi LOT 2 după cum urmează: LOT 1 – P+E: "Construire şi dotare cămin cultural, strada Primăriei, nr.56, in comuna Maia, judeţul Ialomiţa" LOT 2 – P+E: “Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere aşezământ cultural, sat Ciuruleasa, comuna Ciuruleasa, judeţul Alba" 25.09.23
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica  
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica