Feedback
I.D.: 96559329

FURNIZARE Produse de origine animală, carne, produse din carne, peşte şi produse din peşte, împărţită în 7 loturi

Data publicarii
29.04.24 Exista 76.972 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15112130-6 15113000-3 15112300-9 15111100-0 15119600-1 15131130-5 15131310-1
Termenul limita pentru depunere:
30.05.24
Pretul estimativ:
140.249,40 RON - 3.365.985,60 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.04.24 Publicat la 30.04.24
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord- cadru de furnizare Produse de origine animală, carne, produse din carne, peşte şi produse din peşte, împărţită în 7 loturi , necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati în cadrul centrelor pentru copii si adulţi, aflate în subordinea DGASPC Botoşani, în per. 01.08.2024 - 31.07.2026. Produsele se vor livra la centrele pentru copii si adulti în cantităţile, caracteristicile teh. şi cond. solici...
Acord- cadru de furnizare Produse de origine animală, carne, produse din carne, peşte şi produse din peşte, împărţită în 7 loturi , necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati în cadrul centrelor pentru copii si adulţi, aflate în subordinea DGASPC Botoşani, în per. 01.08.2024 - 31.07.2026. Produsele se vor livra la centrele pentru copii si adulti în cantităţile, caracteristicile teh. şi cond. solicitate prin caietul de sarcini.Obiectul licitatiei deschise îl constituie încheierea unui acord cadru pentru perioada 01.08.2024 - 31.07.2026.Se vor încheia 4 (patru) contracte subsecvente la un interval de 6 (şase) luni,cu reluarea competitiei în SEAP cu OE semnatari ai acordului cadru,conf.art.118 li.b/Legea 98/2016 act. si art.110 din HG 395/2016 actualizata , astfel: C.S. 1 -01.08.2024 - 31.01.2025,CS 2 - 01.02.2025-31.07.2025, CS 3- 01.08.2025 – 31.01.2026, CS 4 - 01.02.2026-31.07.2026, în funcţie de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie şi a numărului de beneficiari existenti, motivat de faptul că la momentul demarării procedurii datorită fluctuaţiei beneficiarilor instituţionalizaţi în centrele sociale din cadrul DGASPC Botoşani şi a diversităţii meniurilor zilnice ale acestora, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse necesară încheierii unui contract, raportată la nevoile proprii de hrană aferente unui an bugetar,beneficiarii trebuie sa primeasca hrana în fiecare zi, cu meniuri diversificate, conf. normativelor in vigoare, fără a exista însă informaţii certe cu privire la cantitatea totală ce urmează să fie achiziţionată. Acordul cadru se va încheia cu maxim 3 (trei) operatori economici clasaţi conf.criteriului de “cel mai bun raport calitate pret/lot. în cazul în care exista trei operatori economici declarati admişi (îndeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, AC se va încheia cu toţi operatorii economici calificaţi. Criteriul de atribuire al acordului cadru/contractului subsecvent de furnizare este “cel mai bun raport calitate pret “/lot.Autoritatea contractanta va semna acordul cadru doar cu operatorii economici situaţi pe locurile I,II,III/lot. Contractele subsecvente aferente perioadei 01.08.2024 - 31.07.2026, se vor incheia LA UN INTERVAL DE 6 (ŞASE) luni, cu rel. competiţiei, cu OE semnatari ai acordului cadru, contractul subsecvent urmand a fi atribuit op. economic clasat pe primul loc, aplicand criteriul de atribuire “cel mai bun raport calitate pret “ /lot.Informatii legate de reluarea competitiei: . - Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: “cel mai bun raport c. În cazurile prevazute la art.118 alin.(1) lit. b),autoritatea contractanta reia competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru,detaliate acolo unde este necesar si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor reguli procedurale: a) pt. fiecare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta in SEAP operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv care sunt capabili sa execute contractul; b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor in SEAP pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor in SEAP; c) ofertele se depun în SEAP, iar acestea nu vor fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta. d) Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare sa modifice elementul care face obiectul reluarii competitiei (PRETUL).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu