Feedback
I.D.: 75798582

Furnizare produse de mobilier cu montaj inclus pentru birouri pentru dotarea unor spaţii în cadrul Primăriei Municipiului Zalău

Data publicarii
20.10.22 Exista 66.165 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3 39130000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.11.22
Pretul estimativ:
64.000,00 RON - 64.000,00 RON
Documente participare:
  1. RASPUNSUL LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI.pdf
  2. 0. CAIET SARCINI MOBILIER PMZ.pdf
  3. FisaDate_DF1162498.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul Primăriei Municipiului Zalău s-a constatat existenţa unor dificultăţi în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţilor, respectiv: spaţiile de păstrare şi depozitare a documentelor sunt limitate şi insuficiente, mobilierul din unele birouri este deteriorat iar spaţiul actual şi numărul de ghişee existent din cadrul Direcţiei de evidenţă a persoanelor este subdimensionat raportat la numărul de persoane care solicită ...
În cadrul Primăriei Municipiului Zalău s-a constatat existenţa unor dificultăţi în ceea ce priveşte desfăşurarea activităţilor, respectiv: spaţiile de păstrare şi depozitare a documentelor sunt limitate şi insuficiente, mobilierul din unele birouri este deteriorat iar spaţiul actual şi numărul de ghişee existent din cadrul Direcţiei de evidenţă a persoanelor este subdimensionat raportat la numărul de persoane care solicită acest tip de servicii, motiv pentru care, în acest spaţiu se creează cozi şi aglomeraţie. Având în vedere cele constatate, s-a stabilit că este necesară o reconfigurare şi o îmbunătăţire a condiţiilor de desfăşurare a activităţilor în aceste spaţii din instituţie. Obiectul general al achiziţiei îl reprezintă furnizarea cu montaj a unor piese de mobilier, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de desfăşurare a activităţilor la nivelul instituţiei prin asigurarea unei capacităţi optime de lucru, sporirea condiţiilor de confort, precum şi pentru îmbunătăţirea calităţii spaţiului interior. Prin urmare, Municipiul Zalău doreşte atribuirea unui contract de achiziţie publică de furnizare cu montaj mobilier în vederea realizării următoarelor obiective specifice: - reamenajarea unor spaţii interioare din cadrul Primăriei municipiului Zalău, în vederea extinderii capacităţii de depozitare a documentelor şi asigurarea unor condiţii optime de muncă la birou; - dotarea unui spaţiu din clădirea Transilvania - Corp C, în vederea înfiinţării unui număr de trei ghişee, care vor deservi activitatea de preluare şi eliberare a actelor de identitate, a unui ghişeu doar pentru eliberare şi furnizare de informaţii şi a unei săli de aşteptare; - înlocuire uşă din lemn în Sala ,,Avram Iancu". Achiziţia produselor de mobilier se va realiza pe loturi, dupǎ cum urmeazǎ: Lot nr. 1 - Furnizare produse de mobilier cu montaj inclus pentru birouri în cadrul Primăriei Municipiului Zalău, cu o valoare estimată de 31.000,00 lei fără TVA, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 68205/31.08.2022, elaborat de către Serviciul administrativ din cadrul Primăriei municipiului Zalău; Lot nr. 2 - Furnizare produse de mobilier cu montaj inclus pentru dotarea unui spaţiu din clădirea Transilvania - Corp C, cu o valoare estimată de 30.000,00 lei fără TVA, în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini nr. 16687/16.09.2022, elaborat de către Direcţia publică comunitară pentru evidenţa persoanelor din cadrul Primăriei municipiului Zalău; Lot nr. 3 - Furnizare cu montaj uşă din lemn, în Sala ,,Avram Iancu" din cadrul Primăriei Municipiului Zalău, cu o valoare estimată de 3.000,00 lei fără TVA, format dintr-o uşă de lemn masiv, cu toc, vopsită în culoare albă, în conformitate cu Referatul de necesitate nr. 18/18.03.2022, elaborat de către Serviciul administrativ din cadrul Primăriei municipiului Zalău. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 6 zile. Autoritatea Contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare înainte cu 3 zile faţă de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu