Feedback
I.D.: 37713044

Furnizare produse de îngrijire personală

Data publicarii
06.08.19 Exista 342.641 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33700000-7
Termenul limita pentru depunere:
19.08.19
Pretul estimativ:
476,35 RON - 389.532,58 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1049990.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect furnizarea de produse de îngrijire personală pentru beneficiarii din unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Informatii suplimentare si detaliate referitoare la loturi se regasesc in caietul de sarcini. NOTA: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar: primul contract subsecvent va fi încheiat până la...
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect furnizarea de produse de îngrijire personală pentru beneficiarii din unităţile rezidenţiale aflate în subordinea DGASPC Cluj. Informatii suplimentare si detaliate referitoare la loturi se regasesc in caietul de sarcini. NOTA: Acordul–cadru va cuprinde contracte subsecvente care vor fi elaborate conform urmatorului calendar: primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2019, şi apoi încă un contract subsecvent până la finalizarea acordului-cadru. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul celui mai mare contract subsecvent se regăsesc în caietul de sarcini. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 1- Produse îngrijire personală este de 205.557,80 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent Lot 2- Hârtie igienică şi şerveţele este de 54.130,59 lei fără TVA. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP in termen de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu