Feedback
I.D.: 96400172

Furnizare produse de curaţenie pentru spaţiile din Universitatea "Ştefan cel Mare" din Suceava

Data publicarii
25.04.24 Exista 131.781 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39830000-9 18143000-3 39525800-6 39224350-6 39224330-0 39224320-7 39224300-1 39224100-9 19212000-5 18424000-7 24311900-6 39831240-0 39831200-8 39811100-1 24322500-2 39831600-2 33763000-6 39513200-3 37823000-3 24455000-8 33761000-2
Termenul limita pentru depunere:
31.05.24
Pretul estimativ:
683.624,07 RON - 2.734.496,28 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.04.24 Publicat la 15.05.24 Publicat la 21.05.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Produsele si cantitatile solicitate pe fiecare lot sunt conform caietului de sarcini. Tipul de contract propus este acordul-cadru de achiziţie publică cu reluarea competitiei la 12 luni pentru furnizare de produse. Acordul cadru se va încheia pentru o perioadă de 24 luni. Acordul cadru se va încheia cu minim un operator economic si maxim 3 operatori economici pe fiecare lot în parte. Contractele care se atribuie în executa...
Produsele si cantitatile solicitate pe fiecare lot sunt conform caietului de sarcini. Tipul de contract propus este acordul-cadru de achiziţie publică cu reluarea competitiei la 12 luni pentru furnizare de produse. Acordul cadru se va încheia pentru o perioadă de 24 luni. Acordul cadru se va încheia cu minim un operator economic si maxim 3 operatori economici pe fiecare lot în parte. Contractele care se atribuie în executarea unui acord-cadru vor fi încheiate între autoritatea contractantă şi operatorul economic, care este parte a acordului respectiv. Se vor încheia acorduri cadru pentru fiecare lot în parte. Contractele subsecvente se vor atribui la 6 luni, în funcţie de buget şi de necesităţile autorităţii contractante. Se vor atribui minim 4 contracte subsecvente. Se vor incheia 4 contracte subsecvente, fiecare contract subsecvent va avea o durata de 6 luni de zile. Ofertantul trebuie sa isi mentina pretul ofertat pe durata a doua contracte subsecvente (12 luni), respectiv pentru primul si al doilea contract subsecvent. Al treilea si al patrulea contract subsecvent se vor încheia în urma unei reofertări pentru restul produselor ce urmează a fi furnizate Termen de livrare: Livrarea se va face conform termenelor din caietul de sarcini pe baza de comanda de catre furnizor la sediul unităţii contractante (Magazia Cantinei USV, str. Universităţii, nr. 13, Suceava) cu mijloacele de transport proprii corespunzătoare fiecărui produs. Termen de garanţie: conform caietului de sarcini Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 10 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor. În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (13 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate anuntului de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse de curaţenie pentru spaţiile din Universitatea „Ştefan cel Mare” din Suceava 31.05.24
Furnizare echipamente de protectie, măști de protecție de uz sanitar de unica folosinta cu 3 pliuri si tip FFP2 01.03.21
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune 29.08.24
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune 29.08.24
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune  
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava" 05.04.24
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava” 05.04.24
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava”  
Furnizare MEDICAMENTE, pe o perioada de 48 luni 18.02.22
Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA PĂTRĂUŢI, JUDEŢUL SUCEAVA" 17.04.24