Feedback
I.D.: 39531435

Furnizare produse cu montaj inclus, dupa cum urmeaza: Lot 1- 1 buc. cazan 290 kw pe gaze naturale pentru sediul Biroului Vamal Valcea; Lot 2 a) 1 buc. centrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorj; b) bransament gaze naturale pentru centrala termica de la SFO Motru.

Data publicarii
04.11.19 Exista 162.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39715210-2
Pretul estimativ:
33.613,44 RON - 33.613,44 RON
65.855,21 RON - 65.855,21 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Furnizare a) ˮCentrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorjˮ ; b) "bransament gaze naturale pentru centrala termica de la SFO Mot., Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect: Furnizare ˮCentrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorjˮ situat in loc. Motru, str. Tineretului, nr. 8, bloc 19, judetu...
2. Furnizare a) ˮCentrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorjˮ ; b) "bransament gaze naturale pentru centrala termica de la SFO Mot., Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect: Furnizare ˮCentrala termica pe gaze naturale pentru sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din judetul Gorjˮ situat in loc. Motru, str. Tineretului, nr. 8, bloc 19, judetul Gorj, conform specificatilor din Caietul de sarcini nr. CRR-DSI 4263/ 12.09.2019. Resurse disponibile: Finanţarea va realiza din bugetul de stat din fondurile de investitii. Procedura de atribuire a contractul sui de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice şi HG nr. 395/ 2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c), teza 2 din Legea nr. 98/ 2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea p. 1. Furnizare ˮCazan 290 kw pe gaze naturale pentru sediul Biroului Vamal Valceaˮ= 1 buc., Contractul ce urmeaza a fi atribuit are ca obiect: Furnizare "Cazan 290 kw pe gaze naturale pentru sediul Biroului Vamal Valcea ˮpentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj din mun. Tg. Jiu, str. Siretului, nr. 6, judetul Gorj , conform specificatilor din Caietul de sarcini nr. CRR-DSI 3993/ 26.08.2019. Resurse disponibile: Finanţarea va realiza din bugetul de stat din fondurile de investitii. Procedura de atribuire a contractul sui de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice şi HG nr. 395/ 2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin (1), lit. c), teza 2 din Legea nr. 98/ 2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de paza a imobilelor cu destinatie de sedii apartinand DGRFP Craiova  
Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate in folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova (respectiv Judetul Olt si Judetul Gorj), pentru o perioada de 24 luni, dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie/incendiu/control acces la TVCI/incendiu si intervenţie rapidă aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Olt (respectiv Serviciile de Trezorerie si Contabilitate Publica Caracal, Bals si Corabia); Lot 2: Servicii de monitorizare a sisteme lor de alarmare la efracţie si TVCI aflate în folosinţă unităţilor subordonate DGRFP Craiova pentru Judetul Gorj (respectiv Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publică Motru).  
Furnizarea si instalarea unei instalatii de incalzire centrala in cladirea sediu-administrativ al Serviciului Fiscal Orasenesc Motru din jud. Gorj  
Furnizare si instalare 75 buc. MULTIFUNCTIONALE pentru unitati ale Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe loturi, dupa cum urmeaza: •lot 1- Multifunctionala A4= 20 buc. •lot 2- Imprimanta laser monocrom= 55 buc.  
2 Centrale termice pentru subunitati ale DGRFP Craiova  
Furnizare gaze naturale pentru unitati apartinand DGRFP Craiova  
Furnizare "5 buc. masini de imbanderolat bancnote cu caracteristicile tehnice specificate in Caietul de sarcini nr. CRR-DSI 3786/ 18.09.2020  
1 buc. centrala termica pe combustibil gazos, P= minimum 150 Kw  
Achizitie 12 bucati Copiatoare A3, in conformitate cu specificatiile tehnice prevazute in cuprinsul Caietului de sarcini DSI 4517/16.10.2018  
Acord–cadru de prestare servicii, pentru o perioada de 24 luni, având ca obiect: servicii de mentenanta pentru masinile de numarat bancnote, masinile de legat bancnote si masinile de numarat monede precum si piesele de schimb aferente tipurilor de masini din dotarea unitatilor de Trezorerie din judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea