Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de alimente pentru Cantina de Ajutor Social Suceava, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de Direcţia de Asistenţă Socială.
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SUCEAVA prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medica...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de alimente pentru Cantina de Ajutor Social Suceava, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de Direcţia de Asistenţă Socială.
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, CANTINA DE AJUTOR SOCIAL SUCEAVA prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale deosebite, care se află în imposibilitatea de a-şi asigura minimum de subzistenţă, ce constau în pregătirea şi servirea a două mese zilnic, de persoană, respectiv prânzul şi cina, în limita alocaţiei de hrană prevăzută de reglementările legale.
Achiziţia este împărţită pe loturi, după cum urmează:
• Lot 1 CARNE DE PORC, VITĂ, PUI ŞI PEŞTE
• Lot 2 PREPARATE DIN CARNE DE PORC ŞI VITĂ
• Lot 3 CONSERVE DIN CARNE DE PORC, PEŞTE, LEGUME ŞI FRUCTE
• Lot 4 PRODUSE LACTATE ŞI OUĂ
• Lot 5 PÂINE ŞI PRODUSE DE PATISERIE
• Lot 6 PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE
• Lot 7 FRUCTE ŞI LEGUME PROASPETE
• Lot 8 DULCIURI SI PRODUSE DE PATISERIE CONSERVATE
Contractele de furnizare se vor încheia cu valabilitate până la data de 31.12.2020, inclusiv, cu posibilitatea de prelungire a acestora cu maxim 4 luni, prin act adiţional, prin acordul părţilor.
Prelungirea duratei contractului este condiţionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie, în condiţiile legii.
Contractul intră în vigoare la data semnării acestuia de ambele părţi.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 18-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 18 zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Valoarea maximă estimată a achiziţiei până la data de 31.12.2020 este de 840.450,00 lei fără TVA. În cazul prelungirii contractului cu maxim 4 luni prin act adiţional, în conformitate cu art. 9 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, valoarea totală estimată a achiziţiei este 1.253.950,00 lei fără TVA.
Valoarea minimă a intervalului prezentat reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele iar valoarea maxima reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări.