Feedback
I.D.: 100805452

Furnizare produse alimentare

Data publicarii
01.08.24
Coduri CPV
15000000-8 15820000-2 15863000-5 03221210-1 15612100-2 15612210-6 15625000-5 15431100-9 15332230-5 15614300-8 15871000-4 15850000-1 15411100-3 15831000-2
Termenul limita pentru depunere:
06.08.24 15:00
Pretul estimativ:
68.065,50 RON - 68.065,50 RON
Documente participare:
  1. Invitatie de participare si documentatie de atribuire.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de produse alimentare (Biscuiti, Ceai, Fasole boabe, Faina de grau alba, Faina de porumb, Gris, Margarina, Marmelada, Orez, Otet, Paste Fainoase, Ulei de floarea soarelui si Zahar), în vederea hrănirii persoanelor private de libertate, custodiate la Penitenciarul Oradea. Avand in vedere urgenta achizitiei, cantitatile de produse alimentare de Biscuiti, Ceai, Fasole boabe, Fain...
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de produse alimentare (Biscuiti, Ceai, Fasole boabe, Faina de grau alba, Faina de porumb, Gris, Margarina, Marmelada, Orez, Otet, Paste Fainoase, Ulei de floarea soarelui si Zahar), în vederea hrănirii persoanelor private de libertate, custodiate la Penitenciarul Oradea. Avand in vedere urgenta achizitiei, cantitatile de produse alimentare de Biscuiti, Ceai, Fasole boabe, Faina de grau alba, Faina de porumb, Gris, Margarina, Marmelada, Orez, Otet, Paste Fainoase, Ulei si Zahar, solicitate prin referatul de necesitate, se impun a fi achizitionate prin utilizarea achizitiei directe in conditiile art. 19 din Legea 98/2016. Numărul de loturi pentru care pot fi depuse Oferte: un singur lot, mai multe loturi, sau pentru toate cele 13 loturi. Achizitia se va finaliza prin încheierea de contracte de achizitie publica avand durata de 1 lună. Durata Contractelor începe de la data intrării în vigoare şi se finalizează nu mai tarziu de data intrarii in vigoare a acordurilor cadru avand ca obiect furnizarea acelorasi produse, care vor putea fi incheiate de Baza de Aprovizionare Gospodarire si Reparatii Gospodarire si Reparatii Contractul se va incheia cu operatorul economic clasat pe locul I. Preţul unitar prevazut in contract este ferm pe toată durata de valabilitate a contractului. Plata aferenta produselor furnizate si receptionate vor fi efectuate prin ordin de plata, in baza facturilor emise de furnizor, în contul de trezorerie indicat de acesta. Plata se va efectua in termen de 30 - 60 de zile in conditiile precizate in caietul de sarcini. Ofertele vor fi transmise exclusiv prin mijloace electronice la adresa de e-mail: penitenciaruloradea@gmail.com cel tarziu pana la data de 06.08.2024, ora 15:00. Valoarea fondurilor alocate de 68.065,50 Lei, fara TVA, este maximală, şi nu există posibilitatea disponibilizării de sume suplimentare. In vederea intocmirii facile a ofertei, Modelele si formularele de documente pot fi solicitate in format electronic de la autoritatea contractanta la adresa penitenciaruloradea@gmail.com
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu