Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de alimente pentru Cantina de Ajutor Social, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ.
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ, prin Cantina de Ajutor Social, prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economi...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de alimente pentru Cantina de Ajutor Social, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ.
În conformitate cu Legea nr. 208/1997, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ, prin Cantina de Ajutor Social, prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale deosebite, care se află în imposibilitatea de a-şi asigura minimum de subzistenţă, ce constau în pregătirea şi servirea a două mese zilnic, de persoană, respectiv prânzul şi cina, în limita alocaţiei de hrană prevăzută de reglementările legale.
Achiziţia este împărţită pe loturi, după cum urmează:
• Lot 1 CARNE DE PORC, VITĂ, PUI ŞI PEŞTE
• Lot 2 PREPARATE DIN CARNE DE PORC ŞI VITĂ
• Lot 3 CONSERVE DIN CARNE DE PORC, PEŞTE, LEGUME ŞI FRUCTE
• Lot 4 PRODUSE LACTATE ŞI OUĂ
• Lot 5 PÂINE ŞI PRODUSE DE PATISERIE
• Lot 6 PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE
• Lot 7 FRUCTE ŞI LEGUME PROASPETE
• Lot 8 DULCIURI SI PRODUSE DE PATISERIE CONSERVATE
Acordurile-cadru de furnizare se vor încheia cu valabilitate de 36 luni.
Numărul de contracte subsecvente ce vor fi încheiate pe durata acordului-cadru: 6-12. Contractele subsecvente vor fi încheiate la un interval de maxim 12 luni, în funcţie de fondurile bugetare alocate şi nevoile Promitentului-achizitor.
Emiterea contractelor subsecvente cade în sarcina Promitentului-achizitor.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 18-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 18 zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Suma de 6.493.674,00 lei fără TVA reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele.