Feedback
I.D.: 107162513

Furnizare produse alimentare

Data publicarii
19.12.24
Coduri CPV
15100000 15500000 15200000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CSN „Lia Manoliu” funcționează ca institutie subordonata Ministerului Sportului, având personalitate juridică, finanțata din venituri proprii și subvenții acordate de la bugetul de stat si asigura prin Complex Restaurant “Sport” servicii de cazare si masa pentru sportivii ce utilizeaza bazele sportive de antrenament sau care participa la competitii sportive. Obiectul Acordului Cadru ce urmează a fi atribui...
CSN „Lia Manoliu” funcționează ca institutie subordonata Ministerului Sportului, având personalitate juridică, finanțata din venituri proprii și subvenții acordate de la bugetul de stat si asigura prin Complex Restaurant “Sport” servicii de cazare si masa pentru sportivii ce utilizeaza bazele sportive de antrenament sau care participa la competitii sportive. Obiectul Acordului Cadru ce urmează a fi atribuit prin procedura de achizitie publica, conform prevederilor legale în vigoare, constă în furnizarea de către operatorul economic desemnat câștigător a produselor alimentare necesare pentru prepararea hranei sportivilor si tertilor. Este necesara asigurarea de produse alimentare pentru prepararea hranei sportivilor si tertilor pentru o perioada de 24 de luni.Se estimeaza incheierea unui numar de 8 contracte subsecvente pe toata perioada Acordului-Cadru, cu o frecventa trimestriala pe toata perioada acordului-cadru, cu 1 operator economic.Valoarea estimata minima a acordului-cadru este de 274.811,06 9 lei (fara T.V.A.), iar valoarea estimata maxima a acordului-cadru este de 6.583.749,95 lei (fara TVA). Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 176.372,33 lei (fara T.V.A.) – LOT 1, 54.983,80 lei (fara T.V.A.) – LOT 2 si 43.454,93 lei (fara T.V.A.) – LOT 3 , iar valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent este de 529.134,45 lei (fara TVA) – LOT 1, 164.798,45 lei (fara TVA) – LOT 2 si 129.641,83 lei (fara TVA) – LOT 3.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 21In conformitate cu prev. art. I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu