Feedback
I.D.: 42038331

Furnizare produse alimentare

Data publicarii
11.02.20 Exista 147.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
12.03.20
Pretul estimativ:
2.154.553,00 RON - 2.154.553,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.docx
  2. Anexa la caietul de sarcini.pdf
  3. Formulare si modele de documente.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare produse alimentare pentru o durata de 12 luni, in vederea satisfacerii nevoilor de hrana ale persoanelor asistate in cadrul Centrului. Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiara va fi intocmita cu pretul unitar fara TVA al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate...
Acord cadru de furnizare produse alimentare pentru o durata de 12 luni, in vederea satisfacerii nevoilor de hrana ale persoanelor asistate in cadrul Centrului. Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiara va fi intocmita cu pretul unitar fara TVA al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate. Numarul de zile inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor pana cand operatorii economici pot solicita clarificari – 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare primite de la operatorii interesati pana in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Descrierea loturilor si valorile estimate (in lei, fara TVA) ale acordului cadru si ale celui mai mare contract subsecvent (contractele subsecvente vor fi incheiate cu o frecventa de doua, trei sau patru luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante): Lot 1. Legume si fructe: max AC 337857.50/min AC 66589.50 si max CS 194204.50/min CS 33781.35 Lot 2. Preparate din carne: max AC 309810.00/min AC 93988.00 si max CS 105216.00/min CS 30646.00 Lot 3. Oua si produse congelate: max AC 220980.00/min AC 52170.00 si max CS 73660.00/min CS 17376.00 Lot 4. Carne de miel, carne de vitel si ficat de vita: max AC 91110.00/ min AC 25530.00 si max CS 32870.00/min CS 7840.00 Lot 5. Produse lactate proaspete: max AC 187698.00/min AC 50330.00 si max CS 62841.00/min CS16440.00 Lot 6. Paine, produse de patiserie si cofetarie proaspete: max AC 178080.00/min AC 41970.00 si max CS 60641.00/min CS 13909.70 Lot 7. Alimente de prima necesitate: max AC 466173.00/min AC 103828.00 si max CS 155654.00/min CS 29737.75 Lot 8. Dulciuri si bauturi: max AC 362844.50/min AC 98256.50 si max CS 140394.50/min CS 20041.00 Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si a cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru, conform art. 20 alin. (8) lit. f) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se regaseste atat in Fisa de date la capitolul II.2 "Lista de loturi" in cadrul fiecarui lot in parte cat si in anexa la caietul de sarcini atasat la procedura.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu