Acord cadru de furnizare produse alimentare pentru o durată de 12 luni, în vederea satisfacerii nevoilor de hrană ale persoanelor asistate în cadrul Centrului. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publică vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va fi întocmită cu preţul unitar fără TVA al fiecărui produs din caietul de sarcini pentru cantităţile maxime solicitate....
Acord cadru de furnizare produse alimentare pentru o durată de 12 luni, în vederea satisfacerii nevoilor de hrană ale persoanelor asistate în cadrul Centrului. Operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie publică vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiară va fi întocmită cu preţul unitar fără TVA al fiecărui produs din caietul de sarcini pentru cantităţile maxime solicitate. Numarul de zile inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor pana cand operatorii economici pot solicita clarificari - 8 zile. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Acordul cadru se va incheia cu doi operatori economici, clasati pe locurile I si II dupa evaluarea ofertelor. Contractele subsecvente vor fi incheiate cu ofertantul clasat pe primul loc. In cazul rezilierii unui contract subsecvent incheiat cu ofertantul situat pe locul I sau in oricare alta situatie in care primul promitent furnizor se afla intr-o imposibilitate de executare sau refuza semnarea contractului subsecvent propus, autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente succesive ofertantului situat pe locul II. In cazul suspendarii temporare a contractului subsecvent incheiat cu ofertantul situat pe locul I, datorate fortei majore, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente cu ofertanul clasat pe locul II, doar pe durata suspendarii. In cazul in care pentru un lot depune oferta un singur operator economic, autoritatea contractanta va incheia acordul cadru numai cu acesta, daca in urma evaluarii este declarat castigator.
Descrierea loturilor si valorile estimate (in lei, fara TVA) ale acordului cadru si ale celui mai mare contract subsecvent:
A) Valorile (RON) minime si maxime existente ale acordurilor-cadru sunt:
LOT 1: FRUCTE ŞI LEGUME - min. 25.688,60 / max. 51.377,20 ;
LOT 2: PREPARATE DIN CARNE – min. 47.979,00 / max. 95.958,00 ;
LOT 3: CARNE DE PORC – min. 13.200,00 / max. 26.400,00.;
LOT 4: OUĂ ŞI PRODUSE CONGELATE – min.33.645,00 / max 67.290,00.;
LOT 5: CARNE DE MIEL – min.2.630,90 /max. 5.261,80 ;
LOT 6: PRODUSE LACTATE PROASPETE – min. 37.950,00/ max. 75.900,00 ;
LOT 7: PÂINE ŞI PRODUSE DE PATISERIE – min. 21.977,40 / max. 43.954,80 ;
LOT 8: ALIMENTE DE PRIMĂ NECESITATE – min. 51.912,36 / max. 103.824,72 ;
LOT 9: DULCIURI ŞI BĂUTURI – min. 9.973,32/ max. 19.946,64.
B) Valorile (RON) minime si maxime existente ale celui mai mare contract subsecvent sunt:
LOT 1: FRUCTE ŞI LEGUME - min. 4.281.43 / max. 25.688,60;
LOT 2: PREPARATE DIN CARNE – min. 7.996,50 / max. 47.979,00;
LOT 3: CARNE DE PORC – min. 2.200,00 / max. 13.200,00;
LOT 4: OUĂ ŞI PRODUSE CONGELATE – min. 5.607,50 / max. 33.645,00;
LOT 5: CARNE DE MIEL – min. 438,48 /max. 2.630,90;
LOT 6: PRODUSE LACTATE PROASPETE– min. 6.325,00 / max. 37.950,00;
LOT 7: PÂINE ŞI PRODUSE DE PATISERIE – min. 3.662,90 / max. 21.977,40;
LOT 8: ALIMENTE DE PRIMĂ NECESITATE – min. 8.652,56 / max. 51.912,36;
LOT 9: DULCIURI ŞI BĂUTURI – min. 1.662,22 / max. 9.973,32.
Contractele subsecvente vor fi incheiate cu o frecventa de una - sase luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de bugetul existent la momentul incheierii contractului subsecvent.
Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru, precum si a cantitatilor minime
si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acorduluicadru,
conform art. 20 alin. (8) lit. f) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se regaseste atat in Fisa de date la
capitolul II.2 "Lista de loturi" in cadrul fiecarui lot in parte cat si in anexa la caietul de sarcini atasat la procedura.