Feedback
I.D.: 102359155

FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE

Data publicarii
06.09.24
Coduri CPV
15100000-9 15200000-0 15500000-3 15330000-0 03200000-3 15811000-6 15800000-6 15810000-9
Termenul limita pentru depunere:
01.11.24
Pretul estimativ:
348.556,10 RON - 3.436.406,53 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1225152.pdf
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. formulare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 12 luni si 2 contracte subsecvente astfel : primul pe perioada 01.01.2025-31.03.2025 si al doilea pe perioada 01.04.2025-31.12.2025. Atribuirea acordului –cadru se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) "fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii ...
Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 12 luni si 2 contracte subsecvente astfel : primul pe perioada 01.01.2025-31.03.2025 si al doilea pe perioada 01.04.2025-31.12.2025. Atribuirea acordului –cadru se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) "fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, în cazul în care acordul-cadru stabileşte toţi termenii şi condiţiile care reglementează execuţia lucrărilor, prestarea serviciilor şi furnizarea produselor care constituie obiectul său, precum şi condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul-cadru va executa lucrările, va presta serviciile sau va furniza produsele". Acordul cadru se va incheia cu maxim 2 operatori economici, fara reluarea competitiei, in ordinea clasamentului. Principalul furnizor este cel clasat pe locul I, iar in cazul in care acesta nu isi poate mentine pretul ofertat sau nu poate asigura livrarea solicitata, se va atribui contractul subsecvent urmatorului clasat. In stuatia in care conditiile concrete o impun, achizitorul va prelungi doar durata acordului cadru cu maxim 4 luni, conditionat de existenta resurselor finaciare si incadrarea in cantitatile maxime , conform art. 165 alin (1) din HG nr. 395/2016. Pretul va fi acelasi cu pretul contractat pe fiecare produs in parte. Locul principal de livrare: Sediile Centrelor de plasament, Caselor de tip familial si Centrelor de ingrijire si asistenta mentionate in Caietul de sarcini. Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta financiara va fi intocmita cu pretul unitar al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate. Pretul ramane fix pe toata durata acordului cadru. Criteriul de atribuire al acordului cadru este cel mai bun raport calitate-pret. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire inainte de data limita de depunere a ofertelor – 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare primite de la operatorii interesati in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 161 din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 173 din Legea nr. 99/2016. Termenele limită de primire a solicitărilor de clarificări, respectiv de transmitere a răspunsului autorităţii contractante au fost astfel calculate astfel încât operatorii economici sa beneficieze de cele 10 zile prevăzute de art.161 din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 173 din Legea nr. 99/2016. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://e-licitatie.ro/pub). Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent( pentru 7 loturi) care se estimeaza ca va fi incheiat pe durata acordului cadru: val min=343.265,05 lei; val max=2.582.745,40 lei, astfel: LOT 1. PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA, CARNE SI PRODUSE DIN CARNE-COD CPV 15100000-9; val. min=70.491,30 lei, val. max=578.951,00 lei LOT 2. PESTE PREPARAT SI CONSERVE DIN PESTE-COD CPV 15200000-0; val. min=6.457,50 lei, val. max= 54.402,50 lei LOT 3. PRODUSE LACTATE-COD CPV 15500000-3; val. min=56.945,50 lei, val. max=489.207,50 lei LOT 4. FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE-COD CPV 15330000-0; val. min=40.563,90 lei, val. max=322.419,10 lei LOT 5. CEREALE, CARTOFI, LEGUME SI FRUCTE CU COAJA-COD CPV 03200000-3 , val. min=85.883,65 lei, val. max=490.366,55 lei LOT 6. PRODUSE DE PANIFICATIE-COD CPV 15811000-6, val. min=18.389,40 lei, val. max=167.207,10 lei. LOT 7. DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE-COD CPV 15800000-6, val. min=64.533,80 lei, val. max=480.191,65 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu