Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 12 luni si 2 contracte subsecvente
astfel : primul pe perioada 01.01.2024-31.03.2024 si al doilea pe perioada 01.04.2024-31.12.2024.Atribuirea acordului –cadru
se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) ”fără reluarea
competiţiei, în conformit...
Prin prezenta procedura de achizitie, se doreste incheierea unui acord cadru pentru o perioada de 12 luni si 2 contracte subsecvente
astfel : primul pe perioada 01.01.2024-31.03.2024 si al doilea pe perioada 01.04.2024-31.12.2024.Atribuirea acordului –cadru
se va face cu maxim 2 operatori economici conform prevederilor Legii nr. 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) ”fără reluarea
competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, în cazul în care acordul-cadru stabileşte
toţi termenii şi condiţiile care reglementează execuţia lucrărilor, prestarea serviciilor şi furnizarea produselor care constituie
obiectul său, precum şi condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul-cadru
va executa lucrările, va presta serviciile sau va furniza produsele”.Acordul cadru se va incheia cu maxim 2 operatori economici,
fara reluarea competitiei, in ordinea clasamentului. Principalul furnizor este cel clasat pe locul I, iar in cazul in care
acesta nu isi poate mentine pretul ofertat sau nu poate asigura livrarea solicitata, se va atribui contractul subsecvent urmatorului
clasat. In stuatia in care conditiile concrete o impun, achizitorul va prelungi doar durata acordului cadru cu maxim 4 luni,
conditionat de existenta resurselor finaciare si incadrarea in cantitatile maxime , conform art. 165 alin (1) din HG nr. 395/2016.
Pretul va fi acelasi cu pretul contractat pe fiecare produs in parte.Locul principal de livrare: Sediile Centrelor de plasament,
Caselor de tip familial si Centrelor de ingrijire si asistenta mentionate in Caietul de sarcini. Operatorii economici participanti
la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta financiara va fi intocmita cu
pretul unitar al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate. Pretul ramane fix pe toata durata
acordului cadru.Criteriul de atribuire al acordului cadru este cel mai bun raport calitate-pret.Numarul de zile pana la care
se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire inainte de data limita de depunere a ofertelor – 18 zile.Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare primite
de la operatorii interesati in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 161 din Legea
nr. 98/2016, respectiv art. 173 din Legea nr. 99/2016.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://e-licitatie.ro/pub).Valoarea
estimata a celui mai mare contract subsecvent( pentru 7 loturi) care se estimeaza ca va fi incheiat pe durata acordului cadru:
val min=343.473,09 lei; val max=2.622,961,38 lei, astfel:LOT 1. PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA, CARNE SI PRODUSE DIN CARNE-COD
CPV 15100000-9; val. min=76.200,65 lei, val. max=636.697,75 leiLOT 2. PESTE PREPARAT SI CONSERVE DIN PESTE-COD CPV 15200000-0;
val. min=7.023,00 lei, val. max= 53.767,00 leiLOT 3. PRODUSE LACTATE-COD CPV 15500000-3; val. min=58.983,30 lei, val. max=495.860,70
leiLOT 4. FRUCTE SI LEGUME TRANSFORMATE-COD CPV 15330000-0; val. min=35.336,55 lei, val. max=274.183,65 leiLOT 5. CEREALE,
CARTOFI, LEGUME SI FRUCTE CU COAJA-COD CPV 03200000-3 , val. min=86.690,29 lei, val. max=501.810,58 leiLOT 6. PRODUSE DE PANIFICATIE-COD
CPV 15811000-6, val. min=18.628,00 lei, val. max=165.775,00 lei.LOT 7. DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE-COD CPV 15800000-6, val.
min=60.611,30 lei, val. max=494.866,70 lei.Termenele limita de primire a solicitarilor de clarificari, respectiv de transmitere
a raspunsului A.C au fost calculate a.i op. ec. sa beneficieze de cele 10 zile prevazute la art. 161 din Legea nr. 98/02016,
respectiv art 173 din Legea nr. 99/2016.