Obiectul contractului il constituie achizitionarea de produse alimentare( LOT 1 – CARNE DE PORC, LOT 2 PESTE SI CONSERVE DE PESTE, LOT 3 ULEIURI SI GRASIMI ANIMALE SAU VEGETALE, LOT 4 PRODUSE LACTATE, LOT 5 PRODUSE DE MORARIT , LOT 6 PRODUSE DE PANIFICATIE, LOT 7 SPECIALITATI DE SEZON, LOT 8 DULCIURI, LOT 9 DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE, LOT 10 DIVERSE PRODUSE DE SEZON, LOT 11 CONDIMENTE, LOT 12 BAUTURI SI PRODUSE CONEXE, L...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea de produse alimentare( LOT 1 – CARNE DE PORC, LOT 2 PESTE SI CONSERVE DE PESTE, LOT 3 ULEIURI SI GRASIMI ANIMALE SAU VEGETALE, LOT 4 PRODUSE LACTATE, LOT 5 PRODUSE DE MORARIT , LOT 6 PRODUSE DE PANIFICATIE, LOT 7 SPECIALITATI DE SEZON, LOT 8 DULCIURI, LOT 9 DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE, LOT 10 DIVERSE PRODUSE DE SEZON, LOT 11 CONDIMENTE, LOT 12 BAUTURI SI PRODUSE CONEXE, LOT 13 PRODUSE AGRIGOLE SI HORTICOLE, LOT 14 LEGUME PENTRU ZARZAVAT ) in sortimentele si cantitatile mentionate in Caietele de sarcini, pentru U.M.S. Raducaneni. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 3.
Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, două zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. (Art. 103 alin.2 din HG 395/2016)
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata.