Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de produse alimentare. Produsele sunt încadrate PAAP 2022 la articolul bugetar – 20.03. – HRANĂ, alineat bugetar 20.03.01 – HRANĂ OAMENI.
În acest sens autoritatea contractantă a identificat un număr de 4 de loturi, după cum urmează:
• Lotul 1- Branza telemea maturată din lapte de vacă, cod cpv 15540000-5 "Brânzeturi";
• Lotul 2 - Carne de pasăre, cod CPV 15112000-6 "Carne...
Obiectul achiziţiei îl reprezintă furnizarea de produse alimentare. Produsele sunt încadrate PAAP 2022 la articolul bugetar – 20.03. – HRANĂ, alineat bugetar 20.03.01 – HRANĂ OAMENI.
În acest sens autoritatea contractantă a identificat un număr de 4 de loturi, după cum urmează:
• Lotul 1- Branza telemea maturată din lapte de vacă, cod cpv 15540000-5 "Brânzeturi";
• Lotul 2 - Carne de pasăre, cod CPV 15112000-6 "Carne de pasare";
• Lotul 3 -Carne de vită, cod CPV 15111100-0 "Carne de vita";
• Lotul 4 - Ouă de găină, cod CPV 03142500-3 "Ouă";
Complexitatea asociata contractelor nu este una deosebita, specificaţiile tehnice fiind stabilite foarte clar în caietul de sarcini al achiziţiei. Particularităţile achiziţiei rezidă din faptul că efectivele destinate hrănirii fluctuează în cursul unui an, precum şi datorită trimestrializării bugetului anual.
Se va încheia un acord cadru pentru fiecare lot în parte, cu durata de aproximativ 6 luni, cu maxim 3 (trei) operatori economici pentru a asigura achiziţia produselor la un preţ competitiv cu respectarea condiţiilor de calitate solicitate prin caietul de sarcini.
Prin încheierea acordului cadru cu maxim 3 (trei) operatori economici, autoritatea contractantă se asigură de o livrare ritmică şi sigură a produselor în cazul în care, independent de voinţa sa, un agent economic se află în imposibilitatea de a produce şi livra.
Primul contract subsecvent va fi încheiat cu ofertantul semnatar al acordului cadru clasat pe primul loc, in perioada de valabilitate a ofertelor. Contractele subsecvente următoare se vor atribui prin reluarea competiţiei între operatorii economici care sunt parte la acordul-cadru prin licitaţie electronică desfăşurată online, conform art.118, alin.1 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Contractele subsecvente se vor atribui cu reluarea competiţiei prin licitaţie electronică, criteriul de atribuire fiind "preţul cel mai scăzut".
Realizarea acordului cadru este un obiectiv din strategia de dezvoltare a sistemului penitenciar, respectiv garantarea siguranţei sistemului administraţiei penitenciare, uniformizarea modului de aplicare a regimului penitenciar şi îmbunătăţirea condiţiilor de exercitare a drepturilor prevăzute de lege de către deţinuţi, în funcţie de regimul de executare stabilit, vârstă şi sex.
Modalităţi de atribuire:
Se va încheia :
a. un acord cadru de furnizare pentru o cantitate de minim 3.772,00 kg şi maxim 5.336,00 kg pentru Lotul 1: Brânză telemea maturată din lapte de vacă;
b. un acord cadru de furnizare pentru o cantitate de minim 835,00 kg şi maxim 2.088,00 kg pentru Lotul 2: Carne de pasăre (pulpe de pui congelate fără spate)
c. un acord cadru de furnizare pentru o cantitate de minim 6.458,00 kg şi maxim 9.246,00 kg pentru Lotul 3: Carne de vită refrigerate (pulpă spate fără os şi pulpă faţă – spată fără os;
d. un acord cadru de furnizare pentru cantitatea de minim 21.150 bucăţi şi maxim 40.800 pentru Lotul 4: Ouă de găină;