Feedback
I.D.: 67983510

FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE - LOT 5 PÂINE

Data publicarii
11.04.22 Exista 129.696 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15810000-9
Termenul limita pentru depunere:
26.04.22
Pretul estimativ:
141.360,00 RON - 273.750,00 RON
Documente participare:
  1. Formular 1 Oferta.doc
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formular 2 propunere tehnica.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea produsului "pâine" pentru Cantina de Ajutor Social, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ. În conformitate cu Legea nr. 208/1997, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale d...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea produsului "pâine" pentru Cantina de Ajutor Social, care funcţionează în subordinea Primăriei Municipiului Suceava, fiind administrată de DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ. În conformitate cu Legea nr. 208/1997, DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ prestează servicii sociale, gratuite sau contra cost pentru persoanele aflate în situaţii economico-sociale sau medicale deosebite, care se află în imposibilitatea de a-şi asigura minimum de subzistenţă, ce constau în pregătirea şi servirea a două mese zilnic, de persoană, respectiv prânzul şi cina, în limita alocaţiei de hrană prevăzută de reglementările legale. Contractul de furnizare se va încheia cu valabilitate până la data de 13.12.2022, inclusiv, cu posibilitatea de prelungire a acestora cu maxim 4 luni, prin act adiţional, prin acordul părţilor. Prelungirea duratei contractului este condiţionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie, în condiţiile legii. Contractul intră în vigoare la data semnării acestuia de ambele părţi. În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 7 zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Valoarea minimă estimată a achiziţiei, raportată la cantităţile minime ale produselor care vor fi livrate, este de 141.360,00 lei fără TVA. În cazul prelungirii contractului cu maxim 4 luni prin act adiţional, în conformitate cu art. 9 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, valoarea maximă estimată a achiziţiei este 273.750,00 lei fără TVA. Valoarea minimă a intervalului prezentat reprezintă valoarea estimată a prezentei proceduri în funcţie de care se vor elabora şi evalua ofertele iar valoarea maxima reprezintă valoarea estimată ce conţine şi valoarea posibilelor suplimentări. Pentru întocmirea ofertelor financiare, ofertanţii vor lua în considerare cantităţile minime estimate a fi achiziţionate până la data de 13.12.2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE 10.03.22
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE 29.03.21
FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE 06.04.20
ÎNTOCMIREA DOCUMENTAŢIEI TEHNICO-ECONOMICE (FAZA PROIECT TEHNIC ŞI DETALII DE EXECUŢIE), ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTIŢII ÎN CADRUL PROIECTULUI "REABILITAREA SISTEMULUI DE TRANSPORT ŞI DISTRIBUŢIE ENERGIE TERMICĂ ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA" COD SMIS 319116 26.08.24
ÎNTOCMIREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE (FAZA PROIECT TEHNIC ȘI DETALII DE EXECUȚIE), ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII ÎN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA SISTEMULUI DE TRANSPORT ȘI DISTRIBUȚIE ENERGIE TERMICĂ ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA” COD SMIS 319116 26.08.24
ÎNTOCMIREA DOCUMENTAȚIEI TEHNICO-ECONOMICE (FAZA PROIECT TEHNIC ȘI DETALII DE EXECUȚIE), ASISTENȚĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTIȚII ÎN CADRUL PROIECTULUI „REABILITAREA SISTEMULUI DE TRANSPORT ȘI DISTRIBUȚIE ENERGIE TERMICĂ ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA” COD SMIS 319116 16.09.24
Lucrări de execuţie în cadrul proiectului "ÎNFIINŢAREA A DOUĂ CENTRE DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA" 25.03.24
FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE ŞI FUNCŢIONALE CARE NECESITĂ MONTAJ, ÎN CADRUL PROIECTULUI "REALIZAREA DE STAŢII DE REÎNCĂRCARE VEHICULE ELECTRICE ÎN MUNICIPIUL SUCEAVA" 08.06.21
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢII ” LUCRARI DE MODERNIZARE A STRANDULUI ITCANI”, din municipiul Suceava 18.06.19
PROIECTARE (PT) ŞI EXECUŢIE PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢII „SISTEMATIZARE VERTICALĂ, ALEI ŞI PARCĂRI LA BLOCURILE ANL-METRO” 11.06.19