Feedback
I.D.: 79269300

Furnizare produse alimentare 2023-2024

Data publicarii
03.03.23 Exista 52.880 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15872200-3 15620000-0 24313320-0 15870000-7 15542000-9 15541000-2 15545000-0 15131130-5 15113000-3 03212100-1 03221113-1 03221250-3 03221212-5 15872300-4 03221240-0 15833000-6 15511700-0 03222321-9 03221112-4 03142500-3 03221110-0 15131310-1 15331140-0 15872100-2 15112130-6 15131120-2 15872400-5 15512000-0 03111100-3 03221100-7 15530000-2 03221400-0 15811100-7 15821200-1 15421000-5 15831000-2 15331428-3
Termenul limita pentru depunere:
03.04.23
Pretul estimativ:
2.063.302,20 RON - 2.063.302,20 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 03.03.23 Publicat la 21.03.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de produse alimentare este necesară pentru hrănirea cu titlu gratuit a persoanelor private de libertate. Autoritatea contractanta, va incheia acorduri cadru pentru 12 luni, cu maxim 3 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) - fără reluarea competiţiei. Avand in vedere ca in cazul Loturilor 39 – Biscuiti , 40 – Ulei de floarea soarelui, 41 – Zahar, 42 – Pasta de tomate...
Achiziţia de produse alimentare este necesară pentru hrănirea cu titlu gratuit a persoanelor private de libertate. Autoritatea contractanta, va incheia acorduri cadru pentru 12 luni, cu maxim 3 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) - fără reluarea competiţiei. Avand in vedere ca in cazul Loturilor 39 – Biscuiti , 40 – Ulei de floarea soarelui, 41 – Zahar, 42 – Pasta de tomate exista posibilitatea ca, in perioada 2023-2024, unitatea centralizata de achizitii a Administratiei Nationale a Penitenciarelor, Baza de Aprovizionare Gospodarire si Reparatii, sa incheie, in mod centralizat, noi acorduri cadru de furnizare pentru aceste produse, acordurile cadru care vor fi incheiate de Penitenciarul Oradea pentru atribuirea acestor produse vor fi valabile 12 luni, dar nu mai mult de data intrarii in vigoare a acordurilor cadru care pot fi incheiate de Baza de Aprovizionare Gospodarire si Reparatii avand ca obiect furnizarea acelorasi produse. Se va organiza etapa finala de licitatie electronică. Autoritatea contractantă va atribui acordurile cadru ofertantului/lor care a/au depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic ca urmare a finalizării etapei de licitaţie electronică, pe baza criteriului de atribuire prevăzut în documentele achiziţiei - preţul cel mai scăzut. Clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea crescătoare a preţurilor ofertate, ofertele câştigătoare fiind cele de pe primele trei locuri. Daca în urma evaluarii propunerilor financiare, la finalizarea licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte prezentate de operatorii economici au preturi egale (aceeasi valoare) si se claseaza pe acelasi loc, din primele 3 locuri din clasament, autoritatea contractanta va solicita acestora, în vederea departajării, transmiterea de noi propuneri financiare, fără ca acest lucru să afecteze poziţiile superioare în clasament. Acordurile cadru se vor semna cu operatorii economici desemnaţi câştigători la finalizarea procedurii de atribuire, însă vor produce efecte, după expirarea valabilităţii acordurilor cadru aflate în derulare şi/sau dupa expirarea valabilităţii contractelor subsecvente încheiate în executarea acestora, având acelaşi obiect – furnizarea de produse alimentare de acelasi fel. Contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic clasat pe locul I. În cazul în care acesta nu îşi poate menţine preţul ofertat sau nu poate furniza cantitatea solicitată, se va încheia contractul subsecvent cu operatorul economic clasat pe locul 2. Daca nici operatorul economic clasat pe locul 2 nu poate raspunde solicitarii autoritatii contractante contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic clasat pe locul 3. Având în vedere fluctuaţia numărului persoanelor private de libertate pentru care se achiziţionează produsele alimentare, contractele subsecvente vor fi încheiate in funcţie de necesităţile unităţii şi de fondurile bugetare disponibile, de regulă trimestrial. Având în vedere fluctuaţia numărului persoanelor private de libertate pentru care se achiziţionează produsele alimentare cantitatea maxima estimata a acordurilor cadru poate fi majorata la solicitarea autoritatii contractante cu acordul operatorului economic. Termenul pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: până în a 15 -a zi înainte de data limita pentru depunerea ofertelor. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde consolidat solicitarilor de clarificare: cel târziu în a 11 -a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Valoarea fondurilor alocate, de 2.063.302,20 LEI, fara TVA, este maximală, şi nu există posibilitatea disponibilizării de sume suplimentare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu