Achiziţia de produse alimentare este necesară pentru hrănirea cu titlu gratuit a persoanelor private de libertate in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Justitiei, Nr. 3147/C/2018 din 8 august 2018, privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare şi cu prevederile Ordinului Nr. 1365/C/2020 din 01.04.2020 pentru aproba...
Achiziţia de produse alimentare este necesară pentru hrănirea cu titlu gratuit a persoanelor private de libertate in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Justitiei, Nr. 3147/C/2018 din 8 august 2018, privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare şi cu prevederile Ordinului Nr. 1365/C/2020 din 01.04.2020 pentru aprobarea valorilor financiare actualizate ale normelor de hrană ale persoanelor private de libertate.
Autoritatea contractanta, va incheia acorduri cadru pentru 12 luni, cu maxim 3 operatori economici conform prevederilor Legii 98/2016, art. 118, alin. (1), lit. a) "fără reluarea competiţiei, în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în cuprinsul său, în cazul în care acordul-cadru stabileşte toţi termenii şi condiţiile care reglementează execuţia lucrărilor, prestarea serviciilor şi furnizarea produselor care constituie obiectul său, precum şi condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul-cadru va executa lucrările, va presta serviciile sau va furniza produsele"
Se va organiza etapa finala de licitatie electronică.
Autoritatea contractantă va atribui acordurile cadru ofertantului/lor care a/au depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic ca urmare a finalizării etapei de licitaţie electronică, pe baza criteriului de atribuire prevăzut în documentele achiziţiei - preţul cel mai scăzut.
Avand in vedere criteriul de atribuire utilizat, pretul cel mai scazut, clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea crescătoare a preţurilor ofertate, ofertele câştigătoare fiind cele de pe primele trei locuri.
Daca în urma evaluarii propunerilor financiare, la finalizarea licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte prezentate de operatorii economici au preturi egale (aceeasi valoare) si se claseaza pe acelasi loc, din primele 3 locuri din clasament, autoritatea contractanta va solicita acestora, în vederea departajării, transmiterea de noi propuneri financiare, fără ca acest lucru să afecteze poziţiile superioare în clasament.
Acordurile cadru se vor semna cu operatorii economici desemnaţi câştigători la finalizarea procedurii de atribuire, însă vor produce efecte, după expirarea valabilităţii acordurilor cadru aflate în derulare şi/sau dupa expirarea valabilităţii contractelor subsecvente încheiate în executarea acestora, având acelaşi obiect – furnizarea de produse alimentare de acelasi fel.
Contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic clasat pe locul I, iar în cazul în care acesta nu îşi poate menţine preţul ofertat sau nu poate furniza cantitatea solicitată, se va încheia contractul subsecvent cu operatorul economic clasat pe locul al doilea. Daca nici operatorul economic clasat pe locul al doilea nu poate raspunde solicitarii autoritatii contractante contractul subsecvent se va incheia cu operatorul economic clasat pe locul al treilea.
Având în vedere fluctuaţia numărului persoanelor private de libertate pentru care se achiziţionează produsele alimentare, contractele subsecvente vor fi încheiate in funcţie de necesităţile unităţii şi de fondurile bugetare disponibile, de regulă trimestrial.
Avand in vedere fluctuatia numarului de persoane private de libertate cantitatea maxima a acordului cadru poate fi majorata la solicitarea autoritatii contractante si cu acordul operatorului economic.
Termenul pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: până în a 15 -a zi înainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde consolidat solicitarilor de clarificare: cel târziu în a 11 -a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Valoarea fondurilor alocate de 2.163.048,20 LEI, fara TVA, este maximală, şi nu există posibilitatea disponibilizării de sume suplimentare.