Feedback
I.D.: 70592363

Furnizare produse agroalimentare

Data publicarii
28.06.22 Exista 14.072 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8 15119600-1 15613310-4 15113000-3 15871270-7 15332400-8 03221210-1 15511210-8 15131120-2 03221000-6 15981000-8 15811100-7
Pretul estimativ:
28.423,81 RON - 28.423,81 RON
21.184,65 RON - 21.184,65 RON
105.547,90 RON - 105.547,90 RON
14.305,76 RON - 14.305,76 RON
10.616,30 RON - 10.616,30 RON
20.003,39 RON - 20.003,39 RON
83.179,19 RON - 83.179,19 RON
50.333,84 RON - 50.333,84 RON
93.981,92 RON - 93.981,92 RON
62.070,47 RON - 62.070,47 RON
19.501,55 RON - 19.501,55 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
8. 8 - Lot 8- Peste, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 6. 6 - Lot 6 - Diverse produse ambalate, ...
8. 8 - Lot 8- Peste, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 6. 6 - Lot 6 - Diverse produse ambalate, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 4. 4 - Lot 4 - Carne proaspătă şi ouă, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 2. Lot 2 – Condimente, amelioratori şi băuturi, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 5. 5 - Lot 5 - Conserve, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 1. 1 - Lot 1 - Alimente neperisabile, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 7. 7 - Lot 7 - Lactate, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 11. 11 - Lot 11 - Produse din carne, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 10. 10 - Lot 10 - Legume/fructe, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 3. 3 - Lot 3 - Apa minerala, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022.. 9. 9 - Lot 9 - Paine, Informatii referitoare la produsele ce compun lotul, specificatiile tehnice si cantitatile necesare se regasesc in caietul de sarcini. Procedura desfasurata in temeiul art. 19 Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare. Durata contractului este de 1 luna, incepand cu data de 01.05.2022..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare produse agroalimentare 18.04.22
Furnizare produse agroalimentare 29.04.22
Furnizare produse agroalimentare 02.05.22
Furnizare produse agroalimentare 27.04.23
Furnizare produse agroalimentare 04.04.24
Furnizare produse agroalimentare 04.04.24
Pachet 17: Executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – 9311 - Construire şi dotare sediu primărie, sat Izvoru, comuna Tisău, judeţul Buzău Lot 2 - 12464 - Construire sediu pentru Parchetul de pe langă Tribunalul Ilfov şi Parchetul de pe lângă Judecătoria Buftea, str. Ştirbei Vodă, nr. 53A, lot 1, oraş Buftea 24.09.24
Pachet 15: Proiect., ex. lucrari şi asist. tehn. din partea proiect. pe per. ex. lucr. pt. obiect. de invest.:L1–"Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere Şcoală Gimnazială Bogdana, sat Bogdana, str. Roşiori de Vede, nr. 105, Cv 75, P 1891, comuna Bogdana, judeţul Teleorman" - 11003;Lot 2 - "Construire şcoală gimnazială, str. Şcolii nr. 7, sat Săhăteni, comuna Săhăteni, judeţul Buzău" - 12345 05.11.24
Pachet 50: Proiectare, asistenţă tehnică proiectant şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii: Lot 1 - "Reabilitare, modernizare, extindere şi dotare camin cultural sat Ghergheasa cv9,p402,403 comuna Ghergheasa, judeţul Buzău" - 5459 Lot 2 - "Reabilitare casă de cultură "Garabet Ibrăileanu", str. Cuza Vodă, nr. 44, oraşul Târgu Frumos, judeţul Iaşi"-14080 09.09.24
Furnizare a produselor de panificatie pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat precum şi pentru copiii preşcolari din grădiniţele de stat autorizate/acreditate şi private acreditate cu program normal de 4 ore de pe teritoriul judeţului Buzău în cadrul Programului pentru şcoli pe perioada 2021 - 2023, în conformitate cu prevederile O.G. nr. 13/2017 şi H.G. nr. 640/2017, cu modificările şi completările ulterioare. 11.08.21