Informatii complete privind cantitatea de produse se regasesc in caietul de sarcini.
Livrarea se va face de către furnizor, în termen de 8 saptamani de la primirea comenzii telefonice şi vor fi însoţite de certificate de calitate.
Termen de garanţie: minim 24 luni on – site de la receptia produselor obligatoriu.
Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni.
Ofertantul va trebui să aibă un serviciu...
Informatii complete privind cantitatea de produse se regasesc in caietul de sarcini.
Livrarea se va face de către furnizor, în termen de 8 saptamani de la primirea comenzii telefonice şi vor fi însoţite de certificate de calitate.
Termen de garanţie: minim 24 luni on – site de la receptia produselor obligatoriu.
Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni.
Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, când este necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi).
Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantul va înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.
Ofertantul are obligaţia de a asigura existenţa în România a unei unităţi service specializat care să fie autorizată pentru: acordarea asistenţei tehnice pe durata Perioadei de garanţie tehnică şi efectuarea operaţiunilor service (intreţinere şi reparaţii) pe durata Perioadei de garanţie, inclusiv a serviciilor de constatare, transport la unitatea service, reparare şi service mobil.
Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 3 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate anuntului de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări".