Feedback
I.D.: 47084856

Furnizare plante ornamentale in jardiniere, amplasarea la ferestrele cladirii Directiei de Evidenta a Persoanelor, inclusiv intretinerea acestora

Data publicarii
12.06.20 Exista 7.027 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03121100-6
Termenul limita pentru depunere:
16.06.20
Pretul estimativ:
20.219,04 RON - 20.219,04 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarciniAnexaModel contractFormular de oferta.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze plante ornamentale in jardiniere, amplasarea lor la ferestrele cladirii Directiei de Evidenta a Persoanelor, inclusiv intretinerea acestora, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini+anexe si modelul de contract, atasate prezentului anunt.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare plante ornamentale in jardiniere, amplasarea la ferestrele cladirii Primariei Municipiului Timisoara, inclusiv intretinerea acestora 08.07.20
Achizitie plante ornamentale in jardiniere,amplasarea la ferestrele Primariei Municipiului Timisoara, inclusiv intretinerea acestora 05.04.19
Achizitionarea de plante ornamentale (muscate curgatoare), plantarea acestora in jardiniere, amplasarea jardinierelor la ferestrele Primariei Municipiului Timisoara, precum si intretinerea acestora pe perioada contractului – 6 luni 13.03.17
Acord-cadru – servicii de reparare și întreținere a instalației de încălzire/răcire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primăriei Municipiului Timișoara, Direcției de Evidență a persoanelor, cladirii INCUBOXX  
Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX.  
Acord-cadru de prestări servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX. 28.07.20
Acord cadru -servicii de reparare si intretinere a instalatiei de incalzire/racire (chiller/ventiloconvectori) pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, Directiei de Evidenta a persoanelor, cladirii INCUBOXX  
Furnizare medicamente pentru dotarea cabinetelor de medicină generală din cadrul grădiniţelor si unităţilor de învăţământ, din structura Serviciului Public Asistenţă Medicală Şcolară Timişoara 10.12.19
Achizitie medicamente 22.11.19
Achizitie materiale sanitare 22.11.19