Feedback
I.D.: 90801928

Furnizare Placa informare permanenta si etichete autocolante proiect Modernizare Scoala 14

Data publicarii
12.12.23 Exista 53.345 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31523200-0 30192800-9 35261000-1
Pretul estimativ:
5.500,00 RON - 5.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în furnizare placă permanentă (inclusiv montaj) şi etichete autocolante în concordanţă cu manualul de identitate vizuală al Programului Operaţional Regional 2014-2020, corespunzător activităţii de informare şi publicitate din cadrul proiectului Modernizare si extindere Şcoala Gimnazială Specială nr. 14, Tulcea după cum urmează: - Se va realiza si monta 1 (o) placa de inf...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în furnizare placă permanentă (inclusiv montaj) şi etichete autocolante în concordanţă cu manualul de identitate vizuală al Programului Operaţional Regional 2014-2020, corespunzător activităţii de informare şi publicitate din cadrul proiectului Modernizare si extindere Şcoala Gimnazială Specială nr. 14, Tulcea după cum urmează: - Se va realiza si monta 1 (o) placa de informare permanenta care va cuprinde toate elementele de identitate vizuala din Manualul de Identitate Vizuala pentru POR 2014-2020. - Pentru echipamentele şi dotările achizitionate prin proiect vor fi realizate 1000 buc etichete autocolante cu elementele de identitate vizuala din Manualul de Identitate Vizuala pentru POR 2014-2020. Acestea vor fi lipite pe fiecare echipament/dotare achizitionat/ă prin proiect pana la finalizarea lucrarilor de reabilitare si extindere. conform caietului de sarcini atasat prezentei, transmis de autoritatea contractanta ofertantului. Pana la data de 12.12.2023, ofertantul va transmite autoritatii contractante oferta si documentele doveditoare solicitate prin caietul de sarcini, la adresa de email teodora.zaharencu@cjtulcea.ro sau fax 0240 516 538 sau registratura-str. Pacii nr.20 loc. Tulcea. Prin acceptarea achizitiei directe initiate de autoritatea contractanta in SEAP, ofertantul confirma respectarea specificatiilor caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu