Feedback
I.D.: 89762092

Furnizare piese de schimb si accesorii pentru calculatoare, imprimante si multifunctionale aflate in dotarea Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti si a subunitatilor

Data publicarii
24.11.23 Exista 754.991 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30237100-0 30233100-2 30237200-1
Termenul limita pentru depunere:
05.12.23
Pretul estimativ:
190.000,00 RON - 190.000,00 RON
Documente participare:
  1. PIESE - MODEL CONTRACT.pdf
  2. PIESE - CS.pdf
  3. PIESE - FORMULARE.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Furnizare piese de schimb si accesorii pentru calculatoare, imprimante si multifunctionale aflate in dotarea Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti si a subunitatilor" A. Conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări / informaţii suplimentare în legătura cu Do...
"Furnizare piese de schimb si accesorii pentru calculatoare, imprimante si multifunctionale aflate in dotarea Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Bucuresti si a subunitatilor" A. Conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări / informaţii suplimentare în legătura cu Documentaţia de Atribuire este în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. Conform art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractantă stabileşte unul sau doua termene limită în care va raspunde, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări / informaţii suplimentare. Răpunsurile vor fi încarcate şi publicate, în mod consolidat, în SEAP, după cum urmează: termen-limită de răspuns este în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea Documentaţiei de Atribuire şi ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă. C. Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la punctul A, va pune A.C. în imposibilitatea de a oferi un răspuns şi drept urmare se va considera TARDIVĂ. D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (www.e-licitatie.ro).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu