Feedback
I.D.: 77031991

Furnizare piese de schimb, consumabile si servicii de reparatii si intretinere motoferastraie/motounelte Husqvarna, DS Neamt

Data publicarii
29.12.22 Exista 103.314 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50530000-9
Termenul limita pentru depunere:
06.02.23
Pretul estimativ:
83.722,00 RON - 1.171.584,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1167813.pdf
  2. caiet de sarcini-semnat.pdf
  3. model acord-cadru-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatea autorităţii contractante este de a achiziţiona piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţii şi întreţinere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna, conform caietului de sarcini. Având în vedere faptul că parcul de motoferăstraie de la Direcţia Silvică Neamţ şi de la subunităţi necesită o serie de operaţiuni de reparaţii şi întreţineri în vederea funcţionării optime, se impune achiziţionarea de...
Necesitatea autorităţii contractante este de a achiziţiona piese de schimb, consumabile şi servicii de reparaţii şi întreţinere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna, conform caietului de sarcini. Având în vedere faptul că parcul de motoferăstraie de la Direcţia Silvică Neamţ şi de la subunităţi necesită o serie de operaţiuni de reparaţii şi întreţineri în vederea funcţionării optime, se impune achiziţionarea de servicii de reparaţii şi întreţinere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna şi piesele/consumabilele necesare realizării acestor reparaţii. Aceste servicii cuprind efectuarea tuturor operaţiunilor de reparaţii şi întreţinere pentru motoferăstraiele şi motouneltele utilizate în activitatea de producţie a Direcţiei Silvice Neamţ, precum şi furnizarea de piese, consumabile şi accesorii necesare pentru menţinerea acestora în parametrii tehnici corespunzători. Autoritatea contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul zilelor pana la care se pot solicita clarificari este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la Sectiunea I.3 din Fisa de date a achizitiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu