Feedback
I.D.: 91598010

Furnizare piese de schimb, consumabile si servicii de reparatii si intretinere motoferastraie/motounelte Husqvarna, DS Neamt

Data publicarii
10.01.24 Exista 100.319 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50530000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatea autorității contractante este de a achiziționa piese de schimb, consumabile și servicii de reparații și întreținere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna, conform caietului de sarcini. Având în vedere faptul că parcul de motoferăstraie de la Direcția Silvică Neamț și de la subunități necesită o serie de operațiuni de reparații și întrețineri în vederea funcționării optime, se impune ...
Necesitatea autorității contractante este de a achiziționa piese de schimb, consumabile și servicii de reparații și întreținere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna, conform caietului de sarcini. Având în vedere faptul că parcul de motoferăstraie de la Direcția Silvică Neamț și de la subunități necesită o serie de operațiuni de reparații și întrețineri în vederea funcționării optime, se impune achiziționarea de servicii de reparații și întreținere pentru motoferăstraie/motounelte marca Husqvarna și piesele/consumabilele necesare realizării acestor reparații. Aceste servicii cuprind efectuarea tuturor operațiunilor de reparații și întreținere pentru motoferăstraiele și motouneltele utilizate în activitatea de producție a Direcției Silvice Neamț, precum și furnizarea de piese, consumabile și accesorii necesare pentru menținerea acestora în parametrii tehnici corespunzători. Autoritatea contractantă va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 11 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul zilelor pana la care se pot solicita clarificari este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare care nu au fost adresate in termenul stabilit la Sectiunea I.3 din Fisa de date a achizitiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu