Feedback
I.D.: 59612021

furnizare paine

Data publicarii
06.08.21 Exista 196.637 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
08.09.21
Pretul estimativ:
339.752,80 RON - 1.349.344,16 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1120410.pdf
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. draft acord cadru alimente.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Având în vedere necesarele de pâine transmise de către centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de furnizarea de paine la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa. Furnizarea de pâine este benefică pentru beneficiarii D.G.A.S.P.C. Constanţa, deoarece se asigură respectarea prevederilor Legii nr. 272/2004, republica...
Având în vedere necesarele de pâine transmise de către centrele din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de furnizarea de paine la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa. Furnizarea de pâine este benefică pentru beneficiarii D.G.A.S.P.C. Constanţa, deoarece se asigură respectarea prevederilor Legii nr. 272/2004, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare, Legii nr. 292/2011, Legea asistenţei sociale şi ale Legii nr. 448/2006, republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Totodată, achiziţia în cauză contribuie la îndeplinirea obiectivelor comunicate la nivelul sectorului administraţiei publice în care activează D.G.A.S.P.C. Constanţa. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de maximum 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarficare/informaţiilor suplimentare cu 10 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu