Feedback
I.D.: 48417361

Furnizare pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136, cod SMIS 119957

Data publicarii
28.07.20 Exista 1.052.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48825000-7
Termenul limita pentru depunere:
09.09.20
Pretul estimativ:
1.521.050,00 RON - 1.521.050,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1090153.pdf
  2. formulare echipamente 136 20.07.2020_.doc
  3. model contract asistive 136 20.07.2020.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate are în vedere consolidarea infrastructurii hardware şi software (echipamente şi software de securitate), pentru a optimiza accesul la aplicaţiile de management a funcţiei publice, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi, în relaţie cu beneficiarii, ceea ce va conduce la atingerea obiectului proiectului“Dezvoltarea unui sistem de management unitar...
Achiziţia de pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate are în vedere consolidarea infrastructurii hardware şi software (echipamente şi software de securitate), pentru a optimiza accesul la aplicaţiile de management a funcţiei publice, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi, în relaţie cu beneficiarii, ceea ce va conduce la atingerea obiectului proiectului“Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136 cod SMIS 119957 şi a rezultatelor preconizate, cu referire la managementul resurselor umane în administraţia publică. Valoarea estimată fără TVA: 1.521.050 lei fără TVA Furnizorul trebuie să furnizeze produsele şi să asigure întregul suport necesar pentru instalarea şi punerea în funcţiune a produselor livrate, să asigure garanţia şi mentenanţa echipamentelor în perioada de garanţie în conformitate cu cerinţele solicitate. LOT 1 Echipamente de tip server, echipament de stocare, software baze de date, echipamente şi software de reţea şi de securitate Valoarea estimată pentru Lotul I = 900.000 lei fără TVA. - Echipament de tip server - Echipament de stocare - Software baze de date - Echipament dedicat protecţiei aplicaţiilor web HTTP/HTTPS - Echipament de tip Switch cu 48 de porturi - Sistem de identificare, autentificare şi autorizare ale utilizatorilor şi terminalelor LAN LOT 2 Echipamente şi software asistive Valoarea estimată pentru Lotul II = 621.050 lei fără TVA - Laptop tip business - Ecran Braille - Imprimantă Braille - Software asistiv JAWS - Lector audio de text - Lupă video de birou Conform prevederilor art.160 şi 161 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor. - 20. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări. Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit mai sus şi nici solicitărilor de clarificări/notificărilor ce nu sunt transmise prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta va posta răspunsurile însotite de întrebări în SEAP conform art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de organizare ateliere de lucru şi evenimente de tip seminar în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, SIPOCA 136 08.08.19
Servicii de organizare ateliere de lucru şi evenimente de tip seminar în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136, cod SMIS 119957 16.01.20
Furnizare de laptopuri cu licenţe şi accesorii şi multifuncţională color în cadrul implementării proiectului "Student activ – Profesionist de succes – PRO-ACTIV 2020!"  
LOT I. Servicii de organizare seminarii şi modul de formare LOT II. Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212 28.02.20
LOT I. Servicii de organizare seminarii şi modul de formare LOT II. Servicii de realizare a unui îndrumar şi de formare profesională în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212  
Furnizare de laptopuri cu licenţe şi accesorii şi multifuncţională color în cadrul implementării proiectului "Student activ – Profesionist de succes – PRO-ACTIV 2020!" 20.09.21
Furnizare de echipamente IT şi conexe în cadrul proiectului “Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică”, SIPOCA 136 25.07.18
Servicii de organizare module de formare şi Servicii de formare profesională, în cadrul proiectului ,,Instruire orizontală în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru beneficiarii şi potenţialii beneficiari FESI", cod proiect 1.1.114, cod SMIS2014+ 129690 09.11.20
LOT I. Servicii de organizare conferinţă de lansare şi organizare conferinţă de închidere LOT II. Servicii tipografice şi conexe pentru realizarea materialelor promoţionale în cadrul proiectului ,,Instruire în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru structurile din cadrul sistemului de coordonare, gestionare şi control al FESI în România", cod proiect 3.1.107, cod SMIS 2014+ 128212 28.01.20
LOT I. Servicii de organizare conferinţă de lansare şi organizare conferinţă de închidere LOT II. Servicii tipografice şi conexe pentru realizarea materialelor promoţionale în cadrul proiectului "Instruire orizontală în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru beneficiarii şi potenţialii beneficiari FESI", cod proiect 1.1.114, cod SMIS2014+ 129690 24.08.20