Achiziţia de pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate are în vedere consolidarea infrastructurii hardware şi software (echipamente şi software de securitate), pentru a optimiza accesul la aplicaţiile de management a funcţiei publice, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi, în relaţie cu beneficiarii, ceea ce va conduce la atingerea obiectului proiectului“Dezvoltarea unui sistem de management unitar...
Achiziţia de pachete integrate hardware, software şi pachete asistive integrate are în vedere consolidarea infrastructurii hardware şi software (echipamente şi software de securitate), pentru a optimiza accesul la aplicaţiile de management a funcţiei publice, inclusiv a persoanelor cu dizabilităţi, în relaţie cu beneficiarii, ceea ce va conduce la atingerea obiectului proiectului“Dezvoltarea unui sistem de management unitar al resurselor umane din administraţia publică", SIPOCA 136 cod SMIS 119957 şi a rezultatelor preconizate, cu referire la managementul resurselor umane în administraţia publică.
Valoarea estimată fără TVA: 1.521.050 lei fără TVA
Furnizorul trebuie să furnizeze produsele şi să asigure întregul suport necesar pentru instalarea şi punerea în funcţiune a produselor livrate, să asigure garanţia şi mentenanţa echipamentelor în perioada de garanţie în conformitate cu cerinţele solicitate.
LOT 1 Echipamente de tip server, echipament de stocare, software baze de date, echipamente şi software de reţea şi de securitate
Valoarea estimată pentru Lotul I = 900.000 lei fără TVA.
- Echipament de tip server
- Echipament de stocare
- Software baze de date
- Echipament dedicat protecţiei aplicaţiilor web HTTP/HTTPS
- Echipament de tip Switch cu 48 de porturi
- Sistem de identificare, autentificare şi autorizare ale utilizatorilor şi terminalelor LAN
LOT 2 Echipamente şi software asistive
Valoarea estimată pentru Lotul II = 621.050 lei fără TVA
- Laptop tip business
- Ecran Braille
- Imprimantă Braille
- Software asistiv JAWS
- Lector audio de text
- Lupă video de birou
Conform prevederilor art.160 şi 161 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, solicitările de clarificări privind DA se vor transmite cel mai târziu cu 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, la adresa: http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor. - 20.
În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în cadrul anunţului de participare aferent procedurii - secţiunea Solicitări de clarificare/ Întrebări/Comunicări. Autoritatea contractantă nu va răspunde solicitărilor de clarificări făcute cu depăşirea termenului stabilit mai sus şi nici solicitărilor de clarificări/notificărilor ce nu sunt transmise prin intermediul SICAP. Autoritatea contractanta va posta răspunsurile însotite de întrebări în SEAP conform art. 160 alin.(3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.