Feedback
I.D.: 88181372

FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI

Data publicarii
18.10.23 Exista 113.510 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42000000-6 45223800-4 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
22.11.23
Pretul estimativ:
7.825.000,00 RON - 7.825.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.10.23 Publicat la 31.10.23 Publicat la 08.11.23 Publicat la 10.11.23 Publicat la 15.11.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a achizitiei (furnizare produs/echipament + servicii de asamblare si instalare de structuri prefabricat...
FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI, cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a achizitiei (furnizare produs/echipament + servicii de asamblare si instalare de structuri prefabricate + servicii de formare a personalului ) este de 7.825.000,00 lei, fara TVA. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este 20 zile. Autoritatea/entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare la 12 zile fata de termenul de depunere a ofertelor, conform OUG 107/2017. Clauză suspensivă: "Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că, încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractanta precizează faptul că, va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in măsura in care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea angajamentelor/creditelor bugetare cu aceasta destinaţie (acceptarea dosarului de credit pentru investitii de catre o societate bancara). În cazul în care, indiferent de motive, angajamentele sau creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data şi de soluţionare definitivă a eventualelor contestaţii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) si alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că, Autoritatea Contractanta nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensivă este de 6 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată. Ofertanţii la procedură îşi asumă prin depunerea ofertei obligaţia de a-şi prelungi valabilitatea ofertei, la simpla solicitare a Autoritatii Contractante, daca aceasta se va afla in situatia aplicarii clauzei suspensive"
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZARE PACHET/ANSAMBLU STATIE MOBILA PREPARARE MIXTURI ASFALTICE + INSTALATIE PRODUCERE EMULSIE BITUMINOASA, UTILAJE NOI, CU GARANTIE, LIVRARE, TRANSPORT, MONTARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI INSTRUIRE A PERSONALULUI INCLUSE, LA SEDIUL ACHIZITORULUI  
EXECUTIE LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITII "REABILITARE DRUM COMUNAL DC73 – LOTRIOARA, COMUNA BOITA JUDETUL SIBIU" 27.03.23
Asistenţă tehnică supervizare lucrări şi publicitatea proiectului "Construire Spital Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu" 08.11.23
Asistență tehnică supervizare lucrări și publicitatea proiectului „Construire Spital Clinic Județean de Urgență Sibiu”  
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pt:LOT 1 ,, Construire pod nou pe DJ 104E Şomartin – Arpaşu de jos, la km 4+739"; LOT 2 "Constr. pod nou pe DJ 104E: Şomartin-Arpaşu de Jos, la km 3+420";LOT 3 ,,Constr. pod pe DJ 104F Săcădate Nou Român la km 24+400";LOT 4,, Reabilitare pod pe DJ 105H Arpaşu de Sus km 5+382";LOT 5 ,,Constr. pod pe DJ 105G , Km. 20 + 500 , Sadu, jud.Sibiu şi relocare utilitati 26.04.23
Reabilitarea străzi în satele din comuna Iacobeni, judeţul Sibiu 23.08.23
Elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia" Renovare energetică pavilion central din cadrul Spitalului clinic de Psihiatrie "Dr. Gheorghe Preda" Sibiu " 16.11.22
Furnizare echipamente digitale şi pachete software în cadrul proiectul " Îmbunătăţirea serviciilor publice pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor prin digitalizare" finanţat prin PNRR 17.04.24
Proiect integrat infiintare sistem de canalizare cu statie de epurare, modernizare sistem de alimentare cu apa – constructie statie de tratare in comuna Poiana Sibiului, judetul Sibiu 10.05.23
Furnizare aparatura medicală 09.12.24