Feedback
I.D.: 64231886

Furnizare pâine semialbă şi brânză telemea - 12 luni

Data publicarii
16.12.21 Exista 100.213 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 15811100-7 15541000-2
Termenul limita pentru depunere:
18.01.22
Pretul estimativ:
1.184.388,02 RON - 1.269.542,08 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1133077.pdf
  2. caiet sarcinianexa1 fise tehnice.pdf
  3. model acord cadru.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
PENITENCIARUL ARAD doreste sa incheie Acorduri-cadru cu câte 1 operator economic, pentru furnizarea de pâine semialbă şi brânză telemea de vacă, conform prevederilor art. 117 din Legea nr. 98/2016. Acordul-cadru şi contractele subsecvente vor fi încheiate de autoritatea contractantă Penitenciarul Arad. Se va organiza etapa finala de licitatie electronică.Autoritatea contractantă va atribui acordurile cadru ofertantului care...
PENITENCIARUL ARAD doreste sa incheie Acorduri-cadru cu câte 1 operator economic, pentru furnizarea de pâine semialbă şi brânză telemea de vacă, conform prevederilor art. 117 din Legea nr. 98/2016. Acordul-cadru şi contractele subsecvente vor fi încheiate de autoritatea contractantă Penitenciarul Arad. Se va organiza etapa finala de licitatie electronică.Autoritatea contractantă va atribui acordurile cadru ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic ca urmare a finalizării etapei de licitaţie electronică, pe baza criteriului de atribuire prevăzut în documentele achiziţiei - preţul cel mai scăzut. Conform art. 133, lit. a, din Legea 98/2016 în cazul în care contractul/acordul cadru este atribuit pe baza criteriului de atribuire al preţului cel mai scăzut licitaţia electronică se bazează exclusiv pe preţuri - ca element constitutiv al ofertei. Autoritatea Contractantă va iniţia licitaţia electronică după transmiterea de către SEAP a clasamentului Ofertanţilor ale căror Oferte au fost considerate admisibile. Autoritatea Contractantă va transmite simultan tuturor Ofertanţilor care au depus oferte admisibile Invitaţii de participare la licitaţia electronică, prin intermediul SEAP. Invitaţia la licitaţia electronică va include informaţii despre data şi momentul de început al licitaţiei electronice, numărul de runde şi calendarul de desfăşurare a acestora, elementele ofertei care urmează să facă obiectul licitaţiei, precum şi instrucţiunile necesare pentru realizarea conectării individuale la echipamentul electronic utilizat pentru participarea la licitaţia electronică. Autoritatea contractantă nu va începe licitaţia electronică mai devreme de două zile lucrătoare de la data la care au fost transmise invitaţiile la licitaţia electronică. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: - preţul În cadrul fazei de licitare Ofertanţii îşi pot îmbunătăţi succesiv ofertele. În orice moment pe parcursul desfăşurării licitaţiei electronice, sistemul informatic va pune la dispoziţia participanţilor informaţii necesare acestora pentru a-şi determina poziţia pe care o ocupă în clasament. Pe tot parcursul licitaţiei electronice, sistemul informatic nu va dezvălui identitatea Ofertanţilor. Contractele subsecvente acordului-cadru vor fi încheiate de regulă lunar,trimestrial sau semestrial în funcţie de necesităţi şi fondurile bugetare disponibile. Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului economic căruia îi va fi atribuit acordul cadru este: pretul cel mai scazut. Motivul entru care se incheie un acordului cadru: - este aplicabil doar prin raportare la necesitatile autoritatii contractante conditia fiind astfel ca acestea sa nu se formeze "ad-hoc" neputand fi anticipat cu precizie momentul aparitiei nevoii şi anvergura acesteia; -datorită imposibilităţii autorităţii contractante de a ştii cu exactitate care este cantitatea necesară din cauza unor situaţii ce nu pot fianticipate . S-a ales utilizarea acordului-cadru datorită nevoii autorităţii contractante de achiziţionare a produselor alimentare în vederea asigurării hranei persoanelor private de libertate. Se doreşte încheierea unui acord cadru deoarece acesta este o convenţie care conferă părţilor dreptul de a decide, sau nu, încheierea contractelor subsecvente, al căror conţinut esenţial este determinat. Rolul acordului cadru este acela de a rezerva posibilitatea, ca în viitor, când vor avea interesul sau mijloacele necesare, părţile să încheie contractele subsecvente,la preţurile prevăzute de ofertele financiare depuse la procedura de achiziţie . Autoritatea contractanta Penitenciarul Arad va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare pana in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu