Feedback
I.D.: 34056414

Furnizare pâine şi produse de panificaţie

Data publicarii
25.02.19 Exista 47.124 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811000-6
Termenul limita pentru depunere:
15.03.19
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1038375.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul viitorului contract de achiziţii îl reprezintă furnizarea de pâine şi produse de panificaţie, conform caietului de sarcini, precum urmează: 1. Cozonac - 200 buc. 2. Pâine - 54.000 buc. Cantităţile mai sus menţionate, estimate pentru anul 2019, sunt cele în baza cărora se va întocmi oferta. Valoarea estimată a contractului de furnizare stabilită pentru cantităţile mai sus precizate (corespunzătoare nevoii până l...
Obiectul viitorului contract de achiziţii îl reprezintă furnizarea de pâine şi produse de panificaţie, conform caietului de sarcini, precum urmează: 1. Cozonac - 200 buc. 2. Pâine - 54.000 buc. Cantităţile mai sus menţionate, estimate pentru anul 2019, sunt cele în baza cărora se va întocmi oferta. Valoarea estimată a contractului de furnizare stabilită pentru cantităţile mai sus precizate (corespunzătoare nevoii până la 31.12.2019) este de 72.400 lei. Această valoare estimată a contractului se constituie prag pentru verificarea încadrării propunerilor financiare în fondurile ce sunt disponibilizate pentru îndeplinirea contractului de achiziţie publică, conform art. 127 alin. (1) lit. h) din HG 395/2016 respectiv art.137 alin. (2) lit. f) din HG 395/2016. Conform prevederilor art. 165 alin. (1) lit. c) şi d) din HG 395/2016 autoritatea contractanta îşi rezerva dreptul de a prelungi contractul de furnizare pana la data de 30.04.2020, caz în care valoarea estimata globala a contractului de furnizare poate ajunge la valoarea de 108.600 lei. Prelungirea contractului de furnizare în acest mod este condiţionat de existenţa resurselor financiare alocate pentru această destinaţie. ATENŢIE! Propunerile financiare ce se vor înainta în cadrul procedurii trebuie să ţină cont de cantităţile din caietul de sarcini, cărora le corespunde valoarea estimată de 72.400 lei (valoarea minimă a intervalului de la pct. II.1.5) din prezenta fişă de date a achiziţiei. În baza dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, modificată prin OUG 45/2018, se stabilesc următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: în a 6 -a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor; b) termenul în care autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu