Feedback
I.D.: 16101836

Furnizare notebook-uri (3 buc.) si statii de lucru tip laptop (53 buc.)

Data publicarii
15.11.16 Exista 848.586 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
18.11.16
Pretul estimativ:
122.475,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea a: - 3 buc. notebook-uri, conform Caietului de sarcini anexat, - 53 buc statii de lucru de tip Laptop, conform Caietului de sarcini anexat Durata contractului: pâna la 30.12.2016 - Produsele se vor furniza în termen de maximum 15 zile de la intrarea în vigoare a contractului, dar nu mai târziu de 27 decembrie 2016. - Plata se face dupa livrare si receptie, dar nu mai târziu de 30.12.2016, în condi?iile în car...
Achizitionarea a: - 3 buc. notebook-uri, conform Caietului de sarcini anexat, - 53 buc statii de lucru de tip Laptop, conform Caietului de sarcini anexat Durata contractului: pâna la 30.12.2016 - Produsele se vor furniza în termen de maximum 15 zile de la intrarea în vigoare a contractului, dar nu mai târziu de 27 decembrie 2016. - Plata se face dupa livrare si receptie, dar nu mai târziu de 30.12.2016, în condi?iile în care produsele sunt livrate ?i recep?ionate cel mai târziu în data de 27.12.2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
achizitie reactivi, medii de cultura si materiale de laborator 15.05.17
SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR CU SCOPUL ASIGURARII INSTRUMENTELOR SI SERVICIILOR NECESARE MANAGEMENTULUI SI PRELUCRARII DOSARELOR PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE PENTRU PERIOADA SEZONULUI RECE 2016-2017,IN CONDITIILE SI CONFORM LEGISLATIEI ACTUALE IN VIGOARE 13.10.16
Lucrari de reparatii si zugraveli interioare in locatiile :str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti si str. Bodesti, nr. 1, sector 3, Bucuresti 09.08.16
Achizitie Hard disk-uri externe 2 buc. HDD Extern 3.5, 5 buc. HDD Extern 2.5 30.06.17
Echipamente pentru videoconferin?a 13.12.16
Servicii de proiectare – intocmire Protect Tehnic, Detalii de Executie, Documentatii avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si Executie de lucraripentru obiectivul de investitie “Consolidare,reabilitaresi extindere Scoala Deleni Corp B, comuna Deleni, judetul Iasi” 19.04.18
Servicii de tiparire si livrare carte “Artisti romi in arta contemporana/roma artists in contemporary art” 16.06.17
Lucrari de reparatii copertine zidarie in locatia: str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti 04.10.16
Servicii de transport aerian intern si international pentru personalul MDRAPFE în delegatie în tara si strainatate, pentru perioada 2018-2021 27.02.18
Actualizare documentatie Executia de lucrari si prestarea serviciilor de proiectare pentru obiectivul de investitii: “ Extindere si anvelopare la sediul Tribunalului Salaj’’ 12.05.17