Feedback
I.D.: 46876883

Furnizare nava SAR de capacitate medie, de aproximativ 24 metri

Data publicarii
04.06.20 Exista 235.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34510000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.06.20
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
O navă de patrulare, căutare şi salvare, construcţie nouă, specializată, de capacitate medie pentru căutare şi salvare, o navă de construcţie monocorp cu gurnă dublă, autopropulsată, pentru navigaţia maritimă la o distanţă de până la 250 mile marine faţă de locurile de adapost. DIMENSIUNI PRINCIPALE Lungime corp 23 - 25 m Lăţimea 6 - 7 m Ȋnălţime de construcţie 2,2 -2,5 m Pescaj 1.5 - 1.7 m Bordul liber ...
O navă de patrulare, căutare şi salvare, construcţie nouă, specializată, de capacitate medie pentru căutare şi salvare, o navă de construcţie monocorp cu gurnă dublă, autopropulsată, pentru navigaţia maritimă la o distanţă de până la 250 mile marine faţă de locurile de adapost. DIMENSIUNI PRINCIPALE Lungime corp 23 - 25 m Lăţimea 6 - 7 m Ȋnălţime de construcţie 2,2 -2,5 m Pescaj 1.5 - 1.7 m Bordul liber 1,5 - 1,8 m Ȋnalţime maximă de construcţie (aerian) 9 - 9,5 m Ȋnalţime minimă de construcţie (catarg rabatat) 6 - 6,5 m Deplasament 40 - 45 t Construcţie tip monococă din aluminiu marin cu o geometrie a etravei care să reducă impactul la valuri, cu o forma tip "diamant" şi care împreună cu forma corpului să fie proiectată special pentru operaţiuni în condiţii de vreme foarte dificilă, având obligatoriu capacităţi de autoredresare . Această navă de tip patrulare SAR va trebui proiectată, echipată şi certificată în concordanţă cu regulile speciale ale unei societăţi de clasificare membră IACS (Asociaţia Internaţională a Societăţilor de Clasificare). ( ex: Patrol boat, Mono, High speedcraft, Mach, Ums, Rescue, etc). Corpul şi suprastructura navei vor fi construite din aluminiu marin de înalt grad standard pentru filele de bordaj, pentru profile, coca navei întarită pentru navigaţie în câmp de gheaţă uşoară (până la 5 cm de gheaţă solidă) . Navă destinată pentru: - misiuni de căutare şi salvare a vieţii omeneşti; - asistenţă şi salvare; - pătrundere rapidă în câmp de foc, stins incendiu, extragere persoane în pericol; - misiuni de remorcaj în regim de urgenţă; - misiuni de evacuare medicală de urgenţă; - misiuni de asistenţă în operaţiuni de preluare migranţi; - misiuni de asistenţă şi serviciu la lucrări în largul mării; - transfer personal/răniţi în operaţiuni cu elicopter. Navă echipată cu elemente auxiliare în funcţie de misiune. Să permită abordarea de misiuni diferite fără a încărca nava cu echipamente care nu sunt necesare în respectiva misiune. Echipamentele fixe, în plus faţă de dotările oricarei nave (propulsie, amenajari, echipamente de bază, etc.),: - bowthruster; - 2 braţe pentru ridicare naufragiaţi (cate unul în fiecare bord); - 2 dispozitive de recuperare naufragiaţi (un sling de salvare şi o plasă de salvare); - un sistem de termoviziune; - sistemul extern de stins incendiul; - un sistem de protecţie cu perdea de apa; - un sistem de lansare-recuperare a bărcii rapide tip RIB (barcă gonflabilă cu chilă rigidă); - platformă transfer elicopter; - sistem de propulsie de urgenţă hidraulic; - sistem anti-ruliu ce oferă navei o stabilitate mai bună; - sistem de asigurare a personalului ce operează pe navă ; - sistem video de supraveghere. NOTAŢIA DE CLASĂ Cu titlu de exemplu, în conformitate cu simbolurile de clasă ale societăţii de clasificare Lloyd's Register, notaţia de clasă a navei poate fi urmatoarea: +100 A1 SSC PATROL, Mono, HSC, G4 MCH, UMS PERFORMANŢE MINIME Viteză de sprint 25 noduri Viteză de croazieră 20 noduri Autonomie la viteză de sprint 550 mile marine Autonomie la viteza de croazieră 650 mile marine Zgomot de funcţionare maxim 60-80 dB(A) la interiorul si exteriorul navei si 110 dB (in sala masini) Tracţiune la carlig 8 tf Diametru tactic de întoarcere 4 lungimi de nava CAPACITATI MINIME Combustibil 6000 l Apă potabilă 1000 l Apă tehnică 1000 l Ape uzate 1200 l Santina 200 l CARACTERISTICI CORP Protecţia corpului: Brâu de protecţie pe toata lungimea navei pe diferite secţiuni. Diametrul brâului de protecţie min. 400 mm Absorbţia şocului 1,2 t/m la 0,9 m/s Ȋntărituri corp: - navigaţie în condiţii de gheaţă solidă 5 cm - prova întărită pentru impactul cu corpuri aflate în imersie sau semimersie - chila cu un profil jos, pentru protecţia elicilor - zonă de brâu de protecţie ranforsată pentru impacturi la viteza de cca 1 m/s la 15 grd - puntea de lucru ranforsată pentru încărcare de 1 t/mp. CONSTRUCŢIE Construcţie monocorp sudată; Corpul şi suprastructura din aluminiu marin de înalt grad; Timoneria şi catargul din aluminiu marin cu aceleaşi caracteristici menţionate mai sus; AMENAJARE Amenajari pentru echipaj pe două punţi cu: - 3 x cuşete duble cu paturi suprapuse pentru echipaj; - 1 x grup sanitar propriu +cabină duş; - Careu echipaj sală de mese şi timonerie; - Mini-Bucatarie cu dotări standard; - Punte de comandă amenajată cu echipament integrat cu 3 locuri (scaune ergonomice) ; La puntea principală amenajate spaţii pentru stocarea echipamentelor de căutare şi salvare, staţie bunker cu respectarea convenţiei CLC 1992. Izolaţiile şi captuşelile conform practicii navale. PROPULSIA - Doua linii de propulsie, fiecare formată din: - Motor principal cu o putere de minim 550 kW la minim 1900 rpm în conformitate cu normele internaţionale pentru emisia de noxe în domeniul marin, în vigoare la data construcţiei; - Reductor-inversor adaptat motorului cu respectarea standardelor IACS; - Linie de arbori pentru elice cu pas fix, ungere cu apă, din oţel inoxidabil ; - Elice cu pas fix, de înaltă performanţă – 2 bucaţi. Elice echipate cu tăietoare mecanice de paramă sau cabluri;(elice de rezervă) - Sistem de propulsie de urgenţă, azimutal, pe bază de jet de apă, care va asigura o propulsie a navei, numai cu acesta, de minim 8 noduri ; GENERATOARE 1 diesel generator 230VAC, 50 Hz, 11 kWe, EPA3; 2 x pompe hidraulice cuplate pe motor; SISTEME SI ECHIPAMENTE DE BAZA (minime) - Guvernare hidraulică, 2 cârme tip spadă cu auto-pilot; - Bow-thruster hidraulic 500 kg împingere transversală; - Ancorare - cabestan /vinci, 1 ancoră, lanţ de ancoră; - Manevră-legare – 6 babale duble, ocheţi de deviere, parâme; - Remorcare – carlig de remorcă cu declanşare, cu o capacitate de 8tf ; - Salvare – barcă de intervenţie, minim 5 m lungime, cu motor de minim 60 CP, în afara bordului, ce poate fi lansată şi recuperată la mare de minim grad 4, 2 plute de salvare de 6 persoane fiecare, 4 colaci de salvare (2 colaci cu semnal luminos, 2 colaci cu semnal fumigen, 2 căngi pe fiecare parte a navei), 6 veste de lucru gonflabile, 6 veste de salvare, 6 costume de imersiune, kit de semnalizare în caz de pericol conform SOLAS, plasă de salvare, dispozitiv plasă de recuperare salvaţi tip "jason’s craddle", sling MOB, aruncător de bandulă (1 kit); - Sistem de stins incendiul extern pentru intervenţii la alte nave şi pătrundere în zona de foc pentru salvarea supravieţuitorilor, compus din : - 1 pompă cu debit minim 4000 l/min la 70 m coloană de apă, ce poate fi cuplată pe motorul principal (pompa va avea şi funcţia de pompă de urgenţă de santină), - 1 monitor de apă acţionat cu telecomandă (monitorul poate fi demontabil şi stocat în compartimentul forepeak); - Sistem de creare a unei perdele de protecţie a navei cu apă pentru zona de foc ; Sisteme de tubulaturi cu pompe, tubulaturi, armături pentru: - incendiu; - santina; - apă potabilă; - apă tehnică; - scurgeri sanitare; - combustibil; Sistem de ventilaţie pentru zona de amenajări interioare şi comanda de navigaţie ce va trebui să lucreze în conditii ale mediului exterior de la – 25 grade pana la + 40 grade Celsius. Sisteme aferente CM (Camera maşinilor) - ventilaţie; - evacuare gaze; - răcire MP (motoare principale ) şi DG (diesel generator) - fiecare motor va fi echipat cu propriul sistem de răcire cu apă sărată, cu schimbătoare de caldură pentru lichidul de răcire; - fiecare motor va avea individual câte o priză şi filtre, din oţel inoxidabil, pentru răcirea cu apă de mare; - prizele motoarelor principale vor fi interconectate prin sistem de tubulaturi şi valvule by-pass, acestea urmând a fi construite cu sistem de închidere tip fluture, probat de clasă; - prizele de apă de mare vor avea grătare în zona degajărilor în coca navei pentru protecţia lor; - tot sistemul de racire va fi construit din tubulaturi Cu, Ni, Fe si fitingurile corespunzatoare; - capacele filtrelor instalaţiei de apă sărată vor fi amplasate deasupra apei. Sisteme electrice, tablouri, iluminat. Sisteme de comunicaţii şi navigaţie conform regulilor SOLAS, zona A2. Lumini şi semnale de navigaţie conform regulilor COLREG. SISTEME SI ECHIPAMENTE SPECIALE - Ambarcaţiune RIB cu motor exterior pentru intervenţii SAR; - Cameră de termoviziune; - 2 braţe pentru recuperare MOB (man over board - om la apa), dotate cu dispozitive de recuperare diferite; - loc de comandă în caz de avarie, amplasat la puntea principală; - masă pentru 2 tărgi, amplasată în zona punţii principale, în zona de primire supravieţuitori; - 1 targă pentru operaţiuni cu elicopterul; - 1 kit de prim ajutor aplicabil regulilor naţionale/ internaţionale SAR; - 2 echipamente de intervenţie la incendiu, complete; - 1 pompă acţionată de motor termic pentru salvare / incendiu şi manicile aferente; - sistem complet pentru asigurarea echipajului ce lucrează pe punte; - sistem complet de remorcaj 8 tf; - sistem de transfer elicopter; - sistem de lansare şi recuperare barca RIB. SISTEME SI ECHIPAMENTE DE NAVIGATIE - compas satelit; - compas megnetic; - autopilot; - sonda echo (sonda pentru măsurarea adâncimilor); - loch (dispozitiv pentru măsurarea vitezei); - AIS (sistem automat de identificare a navei); - EPIRB (semnal radio de indentificare a poziţiei navei în caz de urgenţă); - SART (sistem de semnalizare pentru căutare şi salvare); - Navtex (sistem avertizare meteo); - axiometru (indicator pentru unghiul de cârmă al navei); - sistem CCTV (sistem supraveghere video). Valoarea estimata va include toate cheltuielile de livrare conditia DDP, portul Constanta dana 78. Finanatarea va fi asigurata din fonduri de la bugetul statului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu