1. Lot 1 -Modul plati prin Pay Point,
Modulul trebuie sa permita integrarea instanta, în timp real, a dispozitivelor de incasare tip automate de plata PayPoint şi aplicaţia existentă de impozite şi taxe..
3. Lotul 3 -Modul plati electronice prin mobil,
Soluţia trebuie să conţină o secţiune specifică de tip back-office pentru utilizatorii de tip funcţionar, de unde aceştia pot efectua opera...
1. Lot 1 -Modul plati prin Pay Point,
Modulul trebuie sa permita integrarea instanta, în timp real, a dispozitivelor de incasare tip automate de plata PayPoint şi aplicaţia existentă de impozite şi taxe..
3. Lotul 3 -Modul plati electronice prin mobil,
Soluţia trebuie să conţină o secţiune specifică de tip back-office pentru utilizatorii de tip funcţionar, de unde aceştia pot efectua operatii precum:
consultarea şi administrarea listei cu toate plăţile efectuate
căutare documente de plată după orice criteriu (utilizator, categorie, suma, data etc.), în anul curent sau în anii anteriori
vizualizarea şi tipărirea plăţilor efectuate, cu detalii privind continutul acestora
situaţia fiscală actualizata
lista încasări zilnice pe procesator de plăti, coduri de debit, conturi, perioada – analitic şi sintetic.
2. Lot 2- Modul verificare notari,
Modulul de consultare online pentru relatia cu notarii va oferi facilitati:
Declararea utilizatorilor care au acces în aplicatie
Autentificarea de către în aplicatie prin drepturi de acces
Cautarea de către utilizatorilor din cadrul a informaţiilor legate de contribuabili, dupa criterii predefinite în AvanTax
Vizualizare situaţie fiscală şi emitere Certificat Fiscal cu rezultatele cautarii în versiune printabila;
Raport de activitate a utilizatorilor ce sintetizeaza operaţiunile efectuate de acestia în aplicatie.