Feedback
I.D.: 45584381

Furnizare Module software pentru extindere sistem informatic integrat Avantax ( Modul plati prin PayPoint, Modul verificare notari, Modul plati electronice prin mobil)

Data publicarii
14.04.20 Exista 1.016.589 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48612000-1
Pretul estimativ:
25.000,00 RON - 25.000,00 RON
100.000,00 RON - 100.000,00 RON
24.957,00 RON - 24.957,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1 -Modul plati prin Pay Point, Modulul trebuie sa permita integrarea instanta, în timp real, a dispozitivelor de incasare tip automate de plata PayPoint şi aplicaţia existentă de impozite şi taxe.. 3. Lotul 3 -Modul plati electronice prin mobil, Soluţia trebuie să conţină o secţiune specifică de tip back-office pentru utilizatorii de tip funcţionar, de unde aceştia pot efectua opera...
1. Lot 1 -Modul plati prin Pay Point, Modulul trebuie sa permita integrarea instanta, în timp real, a dispozitivelor de incasare tip automate de plata PayPoint şi aplicaţia existentă de impozite şi taxe.. 3. Lotul 3 -Modul plati electronice prin mobil, Soluţia trebuie să conţină o secţiune specifică de tip back-office pentru utilizatorii de tip funcţionar, de unde aceştia pot efectua operatii precum:  consultarea şi administrarea listei cu toate plăţile efectuate  căutare documente de plată după orice criteriu (utilizator, categorie, suma, data etc.), în anul curent sau în anii anteriori  vizualizarea şi tipărirea plăţilor efectuate, cu detalii privind continutul acestora  situaţia fiscală actualizata  lista încasări zilnice pe procesator de plăti, coduri de debit, conturi, perioada – analitic şi sintetic. 2. Lot 2- Modul verificare notari, Modulul de consultare online pentru relatia cu notarii va oferi facilitati:  Declararea utilizatorilor care au acces în aplicatie  Autentificarea de către în aplicatie prin drepturi de acces  Cautarea de către utilizatorilor din cadrul a informaţiilor legate de contribuabili, dupa criterii predefinite în AvanTax  Vizualizare situaţie fiscală şi emitere Certificat Fiscal cu rezultatele cautarii în versiune printabila;  Raport de activitate a utilizatorilor ce sintetizeaza operaţiunile efectuate de acestia în aplicatie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Module software pentru extindere sistem informatic integrat Avantax ( Modul plati prin PayPoint, Modul verificare notari, Modul plati electronice prin mobil) 23.03.20
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
"Determinarea valorii estimate a sistemului de control acces – hardware şi software, servicii asociate de instalare şi instruire personal, în vederea modernizării sistemului actual - porţi acces şi respectiv emitere/control bilete pentru obiectivul Arena Naţională" 22.06.19
Achizitie de produse Module software pentru extindere sistem informatic integrat Avantax Lot 1- Modul portofel electronic ( integrare Avantax cu mobilPay/Netopia-Wallet), Lot 2- Modul verificare semnaturi documente electronice (DRPCIV, ANAP, etc)  
Valoarea contractului de servicii de elaborare a unui Caiet de sarcini pentru aplicatie IT 20.12.19
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Contracte de furnizare Echipamente IT, licente şi software pentru 10 loturi  
Estimarea valorica a unui proiect ITcare urmeaza a fi depus pentru finantare prin Apelul deschis de Autoritatea pentru Digitalizarea României -E-guv în administraţia/instituţiile publice - Măsura 1: Servicii publice destinate cetăţenilor şi/sau firmelor identificate în CSP gestionat de ADR . 16.02.24
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Solutie de printare securizata SafeQ