Contract de achizitie publica de furnizare mobilier specific pentru cabinetele şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică, de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice, etc.) în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Judeţul Iaşi", Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dot...
Contract de achizitie publica de furnizare mobilier specific pentru cabinetele şcolare (inclusiv cabinete consiliere şi asistenţă psihopedagogică, de sprijin, logopedice şi alte terapii specifice, etc.) în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Judeţul Iaşi", Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426 - conform specificatiilor caietului de sarcini.
Durata de furnizare este de maxim 90 zile de la emiterea notei de comandă de către autoritatea contractantă.
Pe parcursul derulării contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:
- livrarea produselor se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 80 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea Contractantă (care pot emite note de comandă oricând pe perioada de valabilitate a contractului, pentru toate bunurile sau eşalonat, pentru anumite bunuri);
- instalarea/montajul produselor se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării. Instalarea şi montajul produselor se vor realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ.
Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 667.596,38 lei fara TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 24 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.