Feedback
I.D.: 87649327

Furnizare mobilier spatii educationale şi de cazare pentru studenţi

Data publicarii
04.10.23 Exista 87.999 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3 39180000-7
Pretul estimativ:
762.288,00 RON - 762.288,00 RON
37.930,00 RON - 37.930,00 RON
25.670,00 RON - 25.670,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Lot 1 – Mobilier Plaiul Sarului, Furnizare mobilier Plaiul Sarului , conform caiet de sarcini. Termenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi;NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va ...
1. Lot 1 – Mobilier Plaiul Sarului, Furnizare mobilier Plaiul Sarului , conform caiet de sarcini. Termenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi;NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 10 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 5. Lot 2 – Mobilier laborator Peisagistica, Lot 2 – Mobilier laborator Peisagistica Termenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi;NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 10 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 3. Lot 3 – Mobilier laborator Pedotehnica, Lot 3 – Mobilier laborator PedotehnicaTermenul de livrare si montare/instalare al produselor este de minim 30-maxim 120 zile de la data semnării contractului de către ambele părţi;NOTA:1) Numar zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 15 zi înanite de data limită a depunerii ofertelor"2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 10 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor"..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare mobilier spatii educationale şi de cazare pentru studenţi 06.07.23
Echipamente cuprinse in Programul anual de achiziţii publice-2019 aferent Proiectului: "Centrul regional de cercetări avansate pentru boli emergente, zoonoze şi siguranţă alimentară - Rovetemerg", de dotare a Platformei BSL 2 cu Sistem de apă cu osmoză inversă=1 buc şi Mobilierul de laborator necesar pentru dotarea laboratoarelor componente din platformele BSL2 si BSL3 , inclusiv operaţiuni de montare/ instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă, suport tehnic şi oricare altele asemenea - ETAPA a 2-a  
Furnizare dotari amenajare spatii educationale 22.04.20
Echipamente cuprinse in Programul anual de achiziţii publice-2019 aferent Proiectului: "Centrul regional de cercetări avansate pentru boli emergente, zoonoze şi siguranţă alimentară - Rovetemerg", de dotare a Platformei BSL 2 cu Sistem de apă cu osmoză inversă=1 buc şi Mobilierul de laborator necesar pentru dotarea laboratoarelor componente din platformele BSL2 si BSL3 , inclusiv operaţiuni de montare/ instalare, punere în funcţiune, testare, mentenanţă, suport tehnic şi oricare altele asemenea - ETAPA a 2-a 30.01.20
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
Achiziţia de – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 23.10.20
Furnizare – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 13.11.20
Achiziţia de – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR 23.10.20
Furnizare – Sistem Radiologic Veterinar – Roentgen DR  
Echipamente cuprinse în PAAP 2022 aferent proiect: "Centrul regional de cercetari avansate pt. boli emergente, zoonoze si siguranta alimentara-ROVETEMERG", necesare pt. dotarea laboratoarelor componente ale platformei BSL2, inclusiv operatiuni de montare/instalare, punere in functiune, testare, mentenanta, suport tehnic si oricare altele asemenea, Etapa a-VI.2-a, 2 loturi: LOT nr. 1 si LOT nr. 2. 24.03.22