Elementele fizice care indica atingerea tintei obiectivului de investitii, cu indicatori de performanta specifici unui grad calitativ impus de standardele, normele si reglementarile tehnice in vigoare, sunt reprezentate de totalitatea capacitatilor fizice achizitionate pentru dotarea liceului tehnologic.
Capacitatile fizice cuprind:
1 Achizitii ale mobilierului scolar, valoare 360.600,00 lei.
Mobilierul scolar este form...
Elementele fizice care indica atingerea tintei obiectivului de investitii, cu indicatori de performanta specifici unui grad calitativ impus de standardele, normele si reglementarile tehnice in vigoare, sunt reprezentate de totalitatea capacitatilor fizice achizitionate pentru dotarea liceului tehnologic.
Capacitatile fizice cuprind:
1 Achizitii ale mobilierului scolar, valoare 360.600,00 lei.
Mobilierul scolar este format din: banci scolare individuale reglabile si universale, birouri pt. calculatoare, catedre cu sertare si dulapuri, dulapuri,mese si scaune pentru laboratoarele de biologie, chimie, fizica, catedre.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură consta in furnizarea, ansamblarea si montarea (punerea pe pozitie) a urmatoarelor produse:
a. Achiziţionarea mobilierului scolar, necesar dotarii actului educational din cadrul liceului tehnologic;
b. Orice activitate sau lucrare provizorie (organizare de santier) necesară pentru montarea mobilierului scolar;
c. Transportul pe şantier a elementelor de mobilier scolar si a echipamentelor si materialelor necesare ansamblarii si punere pe pozitie a produselor achizitionate;
d. Realizarea testele si verificarilor relevante, aşa cum sunt solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii;
f. Intreţinerea normală şi extraordinară a mobilierului scolar până la predarea către Autoritatea Contractantă;
h. Pregătirea documentaţiei necesare Contractantului pentru execuţia activitatilor contratate.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, dupa caz în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: 3 (trei) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 (sase) zile.