Feedback
I.D.: 106898450

Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare” în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN ORAȘUL RÂȘNOV, JUDETUL BRAȘOV

Data publicarii
13.12.24
Coduri CPV
39160000
Termenul limita pentru depunere:
21.01.25 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchiziția de mobilier in cadrul proiectului Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare” în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN ORAȘUL RÂȘNOV, JUDETUL BRAȘOV” Cod F-PNRR-Dotări-2023-4008 c...
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilorAchiziția de mobilier in cadrul proiectului Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare” în cadrul proiectului „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN ORAȘUL RÂȘNOV, JUDETUL BRAȘOV” Cod F-PNRR-Dotări-2023-4008 conform cerințelor din caietul de sarcini. Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul educaţional local şi dezvoltarea armonioasă a tinerei generaţii prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a unui proces educaţional de calitate, modern şi inclusiv.Notă:1. Durata contractului 3 luni2. Durata livrare produse, montaj 60 zile Orice referire la standarde va fi însoțită de mențiunea “Sau echivalent”, fiind în sarcina ofertantului de a demonstra echivalența în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui menționat în Caietul de sarcini.Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini cat si in celelalte documente din intreaga documentatie de atribuire.Cod Unic de Identificare in PAAP: Cod unic de identificare obiect contract 4443353_2024_PAAPD1519464 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu