Feedback
I.D.: 106900747

Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare" în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN ORAŞUL RÂŞNOV, JUDETUL BRAŞOV

Data publicarii
13.12.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
21.01.25
Pretul estimativ:
284.310,06 RON - 284.310,06 RON
Documente participare:
  1. 1.1 CAIET DE SARCINI MOBILIER LABORATOR_semnat.pdf
  2. FisaDate_DF1233649.pdf
  3. 5. Formulare FINALE MOBILIER LABORATOARE.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Achiziţia de mobilier in cadrul proiectului Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare" în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN ORAŞUL RÂŞNOV, JUDETUL BRAŞOV" Cod F-PNRR-Dotări-2023-4008 conform cerinţelo...
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor Achiziţia de mobilier in cadrul proiectului Furnizare Mobilier pentru dotarea laboratoarelor si cabinetelor multidisciplinare" în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN ORAŞUL RÂŞNOV, JUDETUL BRAŞOV" Cod F-PNRR-Dotări-2023-4008 conform cerinţelor din caietul de sarcini. Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul educaţional local şi dezvoltarea armonioasă a tinerei generaţii prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a unui proces educaţional de calitate, modern şi inclusiv. Notă: 1. Durata contractului 3 luni 2. Durata livrare produse, montaj 60 zile Orice referire la standarde va fi însoţită de menţiunea “Sau echivalent", fiind în sarcina ofertantului de a demonstra echivalenţa în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui menţionat în Caietul de sarcini. Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in Caietul de Sarcini cat si in celelalte documente din intreaga documentatie de atribuire. Cod Unic de Identificare in PAAP: Cod unic de identificare obiect contract 4443353_2024_PAAPD1519464 Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu