Furnizare mobilier in cadrul proiectului “DOTAREA UNITĂŢILOR DE INVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA REMETEA CHIOARULUI, JUDEŢUL MARAMUREŞ", pentru:
Lot 1 Achizitie mobilier pentru salile de clasa, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 289.500 lei fara TVA
Lot 2 Achizitie mobilier pentru laborator de stiinte multidisciplinar, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 63.500 lei fara TVA
Lot 3 Achiz...
Furnizare mobilier in cadrul proiectului “DOTAREA UNITĂŢILOR DE INVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA REMETEA CHIOARULUI, JUDEŢUL MARAMUREŞ", pentru:
Lot 1 Achizitie mobilier pentru salile de clasa, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 289.500 lei fara TVA
Lot 2 Achizitie mobilier pentru laborator de stiinte multidisciplinar, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 63.500 lei fara TVA
Lot 3 Achizitie mobilier pentru cabinet asistenta psihopedagogica, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 9.850 lei fara TVA
Lot 4 Achizitie mobilier pentru cabinet scolar, cod CPV: 39160000-1 Mobilier scolar (Rev.2), in valoare de 20.450 lei fara TVA
Valoarea estimată totala a achizitiei este de 383.300 lei fara TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile inainte de data limita de depune a ofertelor.Informatii referitoare la termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat.
Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie.
Astfel, în cazul în care procedura de achiziţie va fi respinsǎ şi nu va primi avizul ex-post de verificare a procedurii de achiziţie, Autoritatea Contractantǎ îşi rezervǎ dreptul de a anula procedura şi de a relua procedura conform observaţiilor primite ca urmare a respingerii avizului ex-post, în condiţiile in care nu existǎ altǎ sursǎ de finanţare a contractului.
Ofertantul câştigǎtor din cadrul acestei proceduri înţelege ca Autoritatea Contractantǎ nu poate fi considerate rǎspunzǎtoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii contractului, respectiv procedurii de achiziţie, indifferent de natura acestuia.
Ofertanţii participanţi din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea clauzei suspensive, asumându-şi întreaga rǎspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisǎ.