Feedback
I.D.: 107186420

Furnizare mobilier in cadrul proiectului cu denumirea ; " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din comuna Pietroasa".

Data publicarii
19.12.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.01.25
Pretul estimativ:
366.919,60 RON - 366.919,60 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1234215.pdf
  2. Caiet de sarcini mobilier.pdf
  3. 5. Fise Tehnice.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În urma analizei de nevoi efectuate la nivelul Şcolii Gimnaziale nr.1 Pietroasa, jud. Bihor, s-a identificat lipsa echipamentelor digitale, a materialului didactic si a mobilierului scolar care să contribuie la desfăşurarea procesului educaţional. Astfel, pentru o răspunde nevoii de a avea un act educaţional performant, atât pentru creşterea competenţei digitale a elevilor, pentru digitalizarea întregului proces educaţional...
În urma analizei de nevoi efectuate la nivelul Şcolii Gimnaziale nr.1 Pietroasa, jud. Bihor, s-a identificat lipsa echipamentelor digitale, a materialului didactic si a mobilierului scolar care să contribuie la desfăşurarea procesului educaţional. Astfel, pentru o răspunde nevoii de a avea un act educaţional performant, atât pentru creşterea competenţei digitale a elevilor, pentru digitalizarea întregului proces educaţional, cât şi pentru a asigura infrastructura necesara pentru unităţile de învăţământ preuniversitar, sporirea calităţii şi siguranţei mediilor de învăţare se impune achiziţionarea unor echipamente digitale, a mobilierului scolar si a materialului didactic. Prezenta achizitie are obiectivul de achiziţie mobilier in cadrul proiectului sus-mentionat. Notă: Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6. Autoritatea contractantă va răspunde în mod complet la toate solicitările de clarificări cu 3 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor. Durata contractului este maxim 95 de zile începând de la data emiterii ordinului administrativ de începere a contractului si se detaliaza astfel: - livrare: maxim 30 de zile de la data emiterii ordinului de începere a contractului (conform graficului de livrare); - receptie: maxim 2 zile de la data livrarii; - punere in functiune: maxim 3 zile de la data receptiei; - plata: maxim 60 de zile de la emiterea facturii, respectiv de la punerea in functiune. Valabilitatea contractului este pana la expirarea perioadei de garantie a produselor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu