Feedback
I.D.: 78930639

Furnizare mobilier II- scaun ergonomic

Data publicarii
23.02.23 Exista 295.666 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3 39113000-7
Termenul limita pentru depunere:
03.04.23
Pretul estimativ:
192.000,00 RON - 192.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1171685.pdf
  2. Capac documentatie-semnat.doc
  3. Sectiunea A - Instructiuni pentru ofertanti-semnat.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare mobilier II – scaun ergonomic prin furnizarea obiectelor de mobilier, în 10 centre regionale de intervenţie multi-risc, în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' în vederea desfăşurării activităţii, în condiţii optime, a structurilor care asigură prevenirea şi combaterea situaţiilor de criză, într-un mediu de lucru ergonomic, potrivit activităţii derulate. Număr zile până la care ...
Furnizare mobilier II – scaun ergonomic prin furnizarea obiectelor de mobilier, în 10 centre regionale de intervenţie multi-risc, în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' în vederea desfăşurării activităţii, în condiţii optime, a structurilor care asigură prevenirea şi combaterea situaţiilor de criză, într-un mediu de lucru ergonomic, potrivit activităţii derulate. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileşte termenul în care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, după cum urmează: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 - a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă in format editabil, în SEAP, semnată cu semnătură electronică extinsă. Pentru a transmite o solicitare de clarificări Autorităţii Contractante Operatorul Economic interesat acţionează butonul "Adauga solicitare" din secţiunea "SOLICITARI DE CLARIFICARE / INTREBARI" disponibila din detaliul procedurii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu