Furnizare Mobilier CORP D FIESC:
LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204
LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida
LOT 3 – Mobilier
LOT 4 - Scaune
Sub clauza suspensiva, din sursa de finantare viitorul contract incheiat cu AM_PRNE_Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est (ADR Nord-Est), Cod apel: PRNE/339/PRNE_P6/OP4/RSO4.2/PRNE_A33, Titlu Apel: PR/NE/2024/6/RSO4.2/1/Infrastructura scolara - Etapizate, Venituri proprii s...
Furnizare Mobilier CORP D FIESC:
LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204
LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida
LOT 3 – Mobilier
LOT 4 - Scaune
Sub clauza suspensiva, din sursa de finantare viitorul contract incheiat cu AM_PRNE_Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est (ADR Nord-Est), Cod apel: PRNE/339/PRNE_P6/OP4/RSO4.2/PRNE_A33, Titlu Apel: PR/NE/2024/6/RSO4.2/1/Infrastructura scolara - Etapizate, Venituri proprii si alte surse legal constituite.
valoarea estimată a produselor ce urmeaza a fi furnizate este de 1.015.441,30 lei fără T.V.A., din care valoare eligibilă 719.889,00 lei fără TVA şi valoare neeligibilă 295.552,30 lei fără TVA, impartita pe 4 loturi astfel:
LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204 = 520.008,30 lei fara T.V.A.
LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida = 225.163,00 lei fara T.V.A.
LOT 3 – Mobilier = 241,670,00 lei fara T.V.A.
LOT 4 – Scaune = 28.600,00 lei fara T.V.A.
Cantitatile exacte impreuna cu specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini.
Produsele livrate trebuie sa asigure cel putin nivelul de calitate si specificatiile tehnice impuse prin caietul de sarcini.
Furnizorul va asigura livrarea, instalarea, montajul pe amplasament şi recepţia produselor la sediul unităţii contractante, cu mijloacele de transport proprii corespunzătoare fiecărui produs.
În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii:
i. Contractantul acţionează în interesul autorităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire;
ii. Contractantul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului.
Termen de livrare: Livrarea se va face in minim 90 zile de la incheierea contractului;
La livrarea produselor, acestea vor fi insotite obligatoriu de următoarele documente:
- factura aferentă produselor/echipamentelor livrate;
- Proces verbal de predare-primire şi recepţie pentru produsele livrate.
- Certificat de garanţie pentru produsele /echipamentele achiziţionate
- declaratie de calitate/conformitate pentru produsele/echipamentele achizitionate;
- Fişă tehnică produs
- Certificat de garanţie tehnică de la producător / furnizor / distribuitor
- Declaraţie REACH / ROHS
Termen de garanţie:
Pentru LOT 1 şi LOT 2 Minim 24 luni on-site garanţie obligatorie pentru ansamblu de la data recepţiei
Minim 30 ani Garantie de la receptia produselor obligatoriu pentru structuri metalice, Minim 17 ani Garantie de la receptia produselor obligatoriu pentru mecanismului de ridicare (cilindru pneumatic), Minim 5 ani garanţie de la receptia produselor obligatoriu pentru tapiţerie . Garantia extinsa a produselor ofertate (ansamblu): minim 12 luni si maxim 48 luni.
Pentru LOT 3 şi LOT 4 Minim 24 luni on-site de la data recepţiei cantitative şi calitative obligatoriu.
Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni.
Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 10 zile înainte de data - limită stabilită pentru
depunerea ofertelor.
În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (13 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate anuntului de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări".