Feedback
I.D.: 100627244

Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune

Data publicarii
26.07.24 Exista 140.413 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39111200-5 39160000-1 39120000-9 39180000-7 39113000-7
Termenul limita pentru depunere:
29.08.24
Pretul estimativ:
1.015.441,30 RON - 1.015.441,30 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.07.24 Publicat la 30.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204 LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida LOT 3 – Mobilier LOT 4 - Scaune Sub clauza suspensiva, din sursa de finantare viitorul contract incheiat cu AM_PRNE_Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est (ADR Nord-Est), Cod apel: PRNE/339/PRNE_P6/OP4/RSO4.2/PRNE_A33, Titlu Apel: PR/NE/2024/6/RSO4.2/1/Infrastructura scolara - Etapizate, Venituri proprii s...
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204 LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida LOT 3 – Mobilier LOT 4 - Scaune Sub clauza suspensiva, din sursa de finantare viitorul contract incheiat cu AM_PRNE_Agenţia pentru Dezvoltare Regională Nord-Est (ADR Nord-Est), Cod apel: PRNE/339/PRNE_P6/OP4/RSO4.2/PRNE_A33, Titlu Apel: PR/NE/2024/6/RSO4.2/1/Infrastructura scolara - Etapizate, Venituri proprii si alte surse legal constituite. valoarea estimată a produselor ce urmeaza a fi furnizate este de 1.015.441,30 lei fără T.V.A., din care valoare eligibilă 719.889,00 lei fără TVA şi valoare neeligibilă 295.552,30 lei fără TVA, impartita pe 4 loturi astfel: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204 = 520.008,30 lei fara T.V.A. LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida = 225.163,00 lei fara T.V.A. LOT 3 – Mobilier = 241,670,00 lei fara T.V.A. LOT 4 – Scaune = 28.600,00 lei fara T.V.A. Cantitatile exacte impreuna cu specificatiile tehnice se regasesc in caietul de sarcini. Produsele livrate trebuie sa asigure cel putin nivelul de calitate si specificatiile tehnice impuse prin caietul de sarcini. Furnizorul va asigura livrarea, instalarea, montajul pe amplasament şi recepţia produselor la sediul unităţii contractante, cu mijloacele de transport proprii corespunzătoare fiecărui produs. În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii: i. Contractantul acţionează în interesul autorităţii contractante pe durata furnizării produselor, în condiţiile şi cu limitele descrise în documentaţia aferentă prezentei proceduri de atribuire; ii. Contractantul acţionează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce priveşte optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului. Termen de livrare: Livrarea se va face in minim 90 zile de la incheierea contractului; La livrarea produselor, acestea vor fi insotite obligatoriu de următoarele documente: - factura aferentă produselor/echipamentelor livrate; - Proces verbal de predare-primire şi recepţie pentru produsele livrate. - Certificat de garanţie pentru produsele /echipamentele achiziţionate - declaratie de calitate/conformitate pentru produsele/echipamentele achizitionate; - Fişă tehnică produs - Certificat de garanţie tehnică de la producător / furnizor / distribuitor - Declaraţie REACH / ROHS Termen de garanţie: Pentru LOT 1 şi LOT 2 Minim 24 luni on-site garanţie obligatorie pentru ansamblu de la data recepţiei Minim 30 ani Garantie de la receptia produselor obligatoriu pentru structuri metalice, Minim 17 ani Garantie de la receptia produselor obligatoriu pentru mecanismului de ridicare (cilindru pneumatic), Minim 5 ani garanţie de la receptia produselor obligatoriu pentru tapiţerie . Garantia extinsa a produselor ofertate (ansamblu): minim 12 luni si maxim 48 luni. Pentru LOT 3 şi LOT 4 Minim 24 luni on-site de la data recepţiei cantitative şi calitative obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni. Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 10 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor. În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (13 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate anuntului de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune 29.08.24
Furnizare Mobilier CORP D FIESC: LOT 1 – Amfiteatru D202, D203, D204, LOT 2 – Amfiteatru Dimitrie Leonida, LOT 3 – Mobilier, LOT 4 - Scaune  
Furnizare Echipamente Laborator D008, CORP D, FIESC 20.12.24
Furnizare Echipamente Laborator D205, CORP D, FIESC 30.12.24
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava" 05.04.24
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava” 05.04.24
“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava”  
Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA PĂTRĂUŢI, JUDEŢUL SUCEAVA" 17.04.24
Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA PĂTRĂUȚI, JUDEȚUL SUCEAVA” 17.04.24
Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT DIN COMUNA PĂTRĂUȚI, JUDEȚUL SUCEAVA”